6 Ocak 2017 Cuma

Hırsızlık ve Yüzsüzlük!


Dün yaptığım ''Yüzsüzlüğün Bu Kadarı'' başlıklı duyuru içerikli paylaşımımı okuyan dostlar yorumları ile destek verdiler. Yürekten teşekkürler.

Yalnızca kazanç amaçlı bu tür sitelerde yaygın olan başka sitelerden izinsiz  görsel ya da yazı paylaşımı hiç de azımsanmayacak çoklukta.  En çok takıldığım konu ise sayfalarının sonunda  ''Bu sitedeki görsel ve yazılar izinsiz kullanılamaz'' tümcesinin  bulunması idi. Hırsızlık ve yüzsüzlük bir arada...

Aslında ben duyurumu yaparken bile amaçlarına hizmet ettiğimi, link vererek istemesem de reklamlarını yaptığımı  düşünerek dünkü  paylaşımımı kaldırdım. Bu bir geri adım değil. Elbette  ''bunlarla uğraşılmaz'' demiyorum. Gereken yapılacaktır.

İlginize tekrar teşekkürler dostlar.. Umarım özlemini duyduğumuz temiz topluma yaşamın her alanında ulaşırız.

7 yorum:

  1. Hırsızlığın hak, yüzsüzlüğün özgürlük sanıldığı bir çağda yaşıyoruz..Hekes zeytinyağı, herkes suyun üstünde..Yüz kızarması bir hastalıkmış, anladım, tedavi olmuş herkes, yüzü kızaran kalmamış..Katılıyorum, destekliyorum, öpüyorum çok seni..

    YanıtlaSil
  2. İyilerle karşılasalım hep dileğimle :)

    YanıtlaSil
  3. Hakkı bilmeyene öğretmek gerek diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Doğru söylüyorsunuz. Hepimiz, bir an için de olsa tıkladık. Çok yazık... Geçen yıl veli toplantısında, kızımın öğretmenlerinden birisi sınıfta yaşadığı bir olayı anlatmış ve çocuklarınıza utanma duygusunu öğretin demişti. Ne kadar da haklıydı. Utanma duygusu olmayan insanlar her şeyi yapmaya hakları olduğunu düşünüyorlar. Umarım daha duyarlı bir toplum oluruz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Yapılan durumu esefle kınıyorum. Ama örtünün renkleri çok hoş baharı çağrıştırdı bu kış gününde.
    Ben biraz daha gerilere doğru gezineyim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun yaa oluyo böle şeler işte.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel anlatmışsın canım ama maalesef yine aynıları oluyor bu nasıl davranış anlamadım yatak örtüsü de harika olmuş.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.