15 Nisan 2016 Cuma

Pembe Güllerin Büyüsü

Bir kaç gündür bahçede kayda değer değişiklikler oldu. Güller sayesinde bahçemiz pembe rengin  hakim olduğu romantik  bir ortama dönüştü. İlk olarak arka taraftaki sarı gül açmıştı. Sonra pembeler öyle bir boy gösterdiler ki, onlardan gözlerimizi alamıyoruz.


,






















































Begonvilli Ev'den şimdilik bu kadar. Yakında farklı renkteki güllerimiz ve diğer çiçeklerimizle yeniden  sizlerle olmak umudu ile tüm dostlara  güzellikler, esenlikler diliyoruz.

8 yorum:

  1. Coşmuşlar gerçekten. Tadını çıkarın ne güzel.

    YanıtlaSil
  2. Güller çok hoş. Arada sukulentler de var, onları da yakından görelim İsmet hanım;)
    Bahçeniz çok güzel, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bahçeniz verdiğiniz emeği fazlasıyla telafi etmiş, mutlu günlerde, sevgiyle bakın birbirinize...

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım...isminizi yeni öğrendim.ismetciğim.....gülleri tek tek kokladım..maşallah hepsi sağlıklı,yerini beğenmiş..tabiiki sizde çok güzel ilgilenmişiniz.ellerinize sağlık...her şey sevgi,emek,güzellik...sukulentleri sizden öğrendim.tekirdağdan getirtim bende yetiştiriyorum...bir kaç saksıya ektim inşallah büyürler...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım, ne güzeller! Blogunu keşfediyorum, bana da beklerim kardeş ♥

    YanıtlaSil
  6. Awesome flowers well captured

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel sarı güle bittim.

    YanıtlaSil
  8. Yine çok güzel görüntüler. Pembeler, sarılar... İnsanın içi açılıyor. Devamını da görmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.