30 Mart 2015 Pazartesi

Şalbalar ve Karağanlar Açtılar!

Geçen yıl adlarını bile bilmiyordum. Buraya taşındıktan kısa bir süre sonra yol kenarlarında, sevgili ormanımın  eteklerinde onları görmüştüm.

Yağışlı günlerden sonra etraf sanki sihirli bir değnek dokunmuş gibi yemyeşil oldu. Yeşilliklerin arasında pek çok farklı  kır çiçeği boy göstermeye başladı.

Kızım şalbaları kokluyor


Karağanlar, eğer tomurcuk olarak toplanırlarsa  vazoda açıyorlar ve günlerce taze kalabiliyorlar.  Elbette doğadaki halleri çok daha güzel ..

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bence de öyleler. Nisan ve mayıs aylarında pek çok güzel kır çiçeği oluyor buralarda.

      Sil
  2. O bakıştaki zerafet nedir öyle yaa, yirim onun ağzını burnunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz:) Kızım barınaktan alındı.Evimizin prenseslerinden biri oldu.

      Sil
  3. Doğal hayat gibisi yok.. daha bilmediğimiz o kadar çok bitki varki ben mesela kantoron bitkisini bilmiyordum evimin çevresinde çokmuş ..meğerse..prensese isim koymadınızmı henüz çok güzelllll can dostları onlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, doğa çok cömert. Doğadaki bitkileri tanıdıkça hayranlığım artıyor. Kızımın adı Badem. Aslında onu barınaktan arkadaşım aldı ama apartmanda çok sorun yaşadı. Ben de iki yıl önce ona söz vermiştim. Bahçeli bir evim olursa Badem'i ben alacağım diye. Şükürler olsun oldu ve Badem bizim kızımız oldu.

      Sil
  4. Eflatunun rengi de nasıl güzel kendisi ayrı bir güzel. Güzelliklere verene şükürler olsun.
    Dünya da kavgaya bir gün bie ara verseler görecekler neleri kaçırdıklarını da işte.....
    BADEM in annesi ,BADEM in annesine sevgilerini bırakıyor tüm kızların burunlarından öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizin gündemi o kadar iç acıtıcı ki..Bunları paylaşırken içim buruk. Ah keşke dediğin gibi olsa sevgili Hatice. Biz de sizleri sevgi ile kucaklıyoruz.❤

      Sil
  5. Ah çiçeklere mi baksam kızınıza mı baksam bilemedim. Hayvan dostu blogların kızlarını, oğullarını sevmeden gitmiyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun:)) Kızlarımızı oğullarımızı sevmeniz, şu sevgi yoksunu dünyada bize moral veriyor.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.