7 Şubat 2015 Cumartesi

Ne Olacak Bu Barınakların Hali!


Değerli Hayvan Sever Dostlar!
Manavgat Belediyesi, barınakta yaşanan trajedi ile ilgili savunmaya geçti. Basın açıklamaları yaparak kendilerini aklamaya çalışıyorlar. Tıpkı aynı acı olaylara neden olan diğer belediyeler gibi. Durumu en kısa zamanda düzelteceklerini söylüyorlar. Ortalık yatışınca aynı düzenin devam edeceğine dair kuşkularım var. Çünkü halktan gelen tepkilerle ne yazık ki insanların yüreğine vicdan koyamıyoruz. Bu duruma yol açan ihmalkar ve acımasız insanlar orada aynı işi yaptıkça durum değişmez!  Bu nedenle bir süre sonra konunun unutulup üzerinin örtülmesine izin vermemeliyiz!

3 yorum:

  1. Hiç umudum yok, çünkü kamu kurumlarında hele belediye ise çoğu yöneticide vicdan yok. hepsini oy için yapıyorlar. Söyleyecek söz bulamıyorum. Bu insanlar bu kadar mı yaratık ruhlu olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zavallılar oy kullanamadıkları için hiç bir değerleri yok.Umudum olmasa da yapılanlar yanlarına kalmamalı diyorum,Elimizden ne gelirse yapalım ki, defolup gitsinler.Belki vicdanlı birileri gelir yerlerine.

      Sil
  2. Bazı insanların (insan demek ne derece doğru bilmiyorum ama) bu vicdansızlıkları beni çileden çıkarıyor. Hiç şiddet yanlısı biri olmasam da hayvanlara eziyet edenlere aynı şekilde eziyet edilmesini istiyorum akılları başına gelsin diye!!

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.