10 Temmuz 2014 Perşembe

Jane Müzik Dinliyor


Kuyruğa dikkat:))

10 yorum:

  1. Yerim ben senin o güzelliğini JANE.
    Benim oğlum da bazen ona soru sorduğumda ya da konustugumda eger o tembellik anıysa, yatıyorsa kuyruguyla cevabini verir bana, adetiyle/ritmiyle sadece ikimizin bildiği ve anladigi bir lisanimiz var:).
    kuguboynu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler gerçekten çok özel ve güzel varlıklar. Oğlunuzun size çok şey anlattığına eminim. Jane Hanımefendi gerçek bir müzik tutkunu. Özellikle , annesi gibi jazz dinlemeye bayılır:)

      Sil
  2. oyyy,kurban olsunlaaar,çok tatlıııı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tatlıdır benim kızım:)) Zarif yorumunuz için teşekkür ederiz.

      Sil
  3. Müzikle kuyruğun uyumuna bittim.Bana kahkaha attıran o güzeli yerim ben.Türkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman diğer videolarımızı da paylaşalım.:))

      Sil
  4. oyyyy severim kuyruğunu ritm de tutarmış:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gördüğümde ''tesadüf mü?'' dedim. Ama baktım ki ne zaman güzel bir müzik duysa bunu yapıyor. Gerçekten de ritm tutuyor.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.