8 Haziran 2014 Pazar

Selam Dostlar!

Aylardır sizlerden uzak kaldım.

Yeni bir evden ve yeni bir yaşamdan merhaba diyorum. Çünkü beş ay önce küçük bir köye yerleştik. Alt yapı yetersiz olduğu için internet bağlantım yoktu. Sonunda günceme ve sizlere kavuştum.

Artık daha kalabalık  bir aileyiz. Ailenin yeni bireylerini yakında tanıtacağım.

Şimdilik sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.



Ayrıca;
Beni merak edip yorum yazan, telefon eden, sosyal ağlardan ulaşmaya çalışan  dostlara yürekten teşekkürler..

27 yorum:

  1. Özlettiniz kendinizi, yayınınızı görünce çok sevindim gerçekten. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden sizlerle olmak çoook güzel. Ben de hepinizi ayrı ayrı özledim:)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım. sağlık ve mutlukluk dolu bir yaşam sürmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bu güzel dilek hepimiz için olsun.

      Sil
  3. Hoşgeldin. Merakla bekliyorum yeni yazılarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah neler birikti bilseniz:) Köy yaşamına ilgi duyuyorsanız okursunuz:)Sevgiler, selamlar..

      Sil
  4. ocaktan bu yana kucak dolusu sevgiler:)))
    bekliyorum....yeni hayatinda,,yasaminda,,mekaninda saglikli,,mutlu gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa, ocaktan bu yana... Hiç de az bbir zaman değil. Güzel dilekler için teşekkürler:))

      Sil
  5. Ah nasıl sevindim dönüşüne sevgili komşum ,can dostum bilemezsin. Seni tanıyan tanımayan ,hatta blog izlemeyen arkadaşlarım bile - senden öyle çok söz ettim ki- seni merak eder olmuşlardı :)
    Tekrar hoşgeldin,eee merakla bekliyorum yazılarını ve tabii adresini (hala yollamadın kiiii)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindim güzel dost:)) Adres konusu şöyle oldu; burada oturduğum yerin resmi bir cadde, sokak adı yok. Köyün biraz dışında, tarifle bulunabilecek bir yer. İlk günlerde kasabadan gelen servis elemanları vs baya zorlandılar. Kargo ile bir şeyler getirtme durumlarında oğlumun iş yeri adresini veriyordum ancak o da tam o günlerde ofisini değiştirdi. Yeni adresi de sormayı ve not almayı hep unuttum.Ayrıca burada bir telaş var ki anlatılmaz. Hala alt katın onarım işleri, bahçe düzenlemesi, yol sorunu var. Telefona ve internete bile aylar sonra, büyük çabalarla kavuşabildik. Kalabalık ev halkını da biliyorsunuz zaten. İşte durum bu komşucuğum.

      Sil
  6. Hoşgeldiniz yeni evinize... Haberleri okumak için merakla bekliyorum..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)) Badem'i merak eden sevgili dost sizdiniz değil mi? Badem artık bizim kızımız ve yukarıdaki fotoğrafta onu görüyorsunuz.

      Sil
  7. Hoş geldiniz :) Yeni eviniz, yeni yaşamınız hayırlı olsun. Evin yeni üyeleriyle tanışmak için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun:)Umarım dostların dediği gibi olur. Yeni üyeleri yakında tanıtacağım. Sevgiler..

      Sil
  8. ohhh ya:)))
    hoşgeldin,gerçekten merak ettim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, bu içten karşılama için teşekkürler.:))

      Sil
  9. Bir köye yerleşmek.. Çok heyecan verici:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bence de öyle. Eksileri ve artıları ile .. Umarım pişman olmayız.:))

      Sil
  10. Merhaba, ben bileğinizden ameliyat oldunuz sandım.Umarım bir hayvansever olarak zorunlu değişiklik değildir. Malum hayvanseverleri ev ve sitelerde istemiyorlar. Hayırlı olsun, iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ameliyat olmam gerekiyordu. Korktuğumdan değil ama nedense ameliyatsız da başarabilirim diye düşündüm. Fizik tedaviler, egzersizler, ağır işlerden kaçınma iyi geldi. Aylarca atel taktım. Bu arada klavye kullanmadığım için de ellerimde düzelme var:) Taşınmamın hayvanlarla doğrudan ilgisi yok. Sitedeki dostlarla kopmadık, Telefonlaşıyoruz, ara sıra geliyorlar:)) Teşekkürler..

      Sil
  11. aaaaaa tekrar dönmenize sevindim

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldiniz ben ilk önce sizi sonrada yerleştiğiniz köyü merak ettim:))
    sevgiler hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun:) Yerleştiğim köyü görsellerle bol bol anlatacağım.

      Sil
  13. heyooooo hoşgeldiiin :) bidaa giderken bi süre gitcem merak etmeyin de amaaaa bana neeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar uzayacağını bilmiyordum ki.. Sevindim seni görünce:)

      Sil
  14. bak ne dicem ki. geçenlerde eski bi arkadaşımı arıyordum. bahar kokuları springoss. blogu ilk açtığımda ilk arkadaşlarımdandı. sonra pek yazmadı. buldum onu. veee ordaaa senin yorumlarını gördüüm. 3.5 yıl önce. sen eskiymişsin yaaaa :) ikimiz de springossa aynı anda yorum yapıyor muşuz kii :)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.