9 Haziran 2014 Pazartesi

Kır Çiçekleri

Köye yerleşince yepyeni bir yaşam tarzına geçtik. Buralarda  anlatacak pek çok şey var. Malum çiçek, böcek sever bir aileyiz.

Buraya ilk geldiğimiz zamanlar önce bir oksijen çarpması yaşadık. Gerçekten de bol oksijen alışık olmayanları çarparmış.

Balkonumdan bile gördüğüm çam ormanları,  zeytinlikler, kuş sesleri, aileye yeni katılan patililer derken efendim, kendimi uzun yürüyüşler yaptığım, mis gibi kekik kokan, yeşilin ağırlıklı olduğu ama  her rengi görmenin olası olduğu patikalarda, orman yollarında buldum. O günlerde  çektiğim değişik  dokuların  ve renklerin  bir halı gibi  uzanıp gittiği yerlerin fotoğraflarını da paylaşacağım  elbette.
Ama önce evimi renklendiren kır çiçeklerine  bir göz atın isterseniz. Aslında  koparmaya  kıyamasam da, öyle çoktular ki, yürüyüşlerimde topladım ve hayranlıkla  seyrettim.













16 yorum:

  1. Hoşgeldiiiiiiiiiniz.
    Fotoğraflar ve çiçekler harika.

    Özlemiş anne

    YanıtlaSil
  2. Hoş bulduk. Siz de özlendiniz:))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle, mutlu, huzurlu yaşayın yeni yuvanızda. Mor delisi olarak o çiçekler ne öyle! Morun tonuna bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Ben de mora bayılırım. Bu çiçekler göz alabildiğine halı gibi yayılmıştı bir ay öncesine kadar. Üstelik vazoda on gün dayanıyorlar.

      Sil
  4. Ne kadar çok farklı çiçek türü varmış orada..harika.. güle güle oturun evinizde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraların florası ve faunası muhteşem. Bu gördükleriniz vazoya uygun olanlar. Ayrıca halı gibi yayılan enfes çiçekler var. Ayrıca, sincaplar, kirpiler, kaplumbağalar ve kuş türleri de çok çok güzeller.

      Sil
  5. Çiçekler harika ama asıl senin dönüşün harika sevgili komşum!
    Bir de evini öyle çok merak ediyorum ki bi ara paylaşırsan çok sevinirim. Bahçeni,çevreyi,yeni kuyruklu dostlarını ,Bademle tanıştık da diğerleri kimler acaba?
    Amaaan ne meraklı şeyim ben de değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tabii ki merak edeceksiniz çünkü biz candan dostlarız. Evimden ve bahçemden görüntüler paylaşacağım yeri geldikçe. Mütevazı bir köy evi ama diğer evlerden biraz farklı. Biz evi Alman bir çiftten satın aldık.Keşke orijinal taş ev olsaydı ama değil. Dışı taş kaplı. Bu da yalıtım avantajı sağlıyor ve görsel olarak da köye diğer apartmanımsı evlerden daha çok yakışıyor. Etrafımızda apartman görüntülü evler var.Evin daha onarılacak yerleri var. özellikle bahçe katı iyi bir bakım istiyor. Bahçe de aşırı bakımsız kalmış.Yavaş yavaş olacak inşallah. Elimden geldiğince yeni Begonvilli Ev'i sıcak bir yuva haline getirmeye çalışacağım.

      Sil
  6. Oksijen çarpmayalı uzun zaman olmuş okuyunca farkettim :)) Bakir bir doğada, teknolojiden uzak telefonların, bilgisayarların olmadığı bir ortamda insan biraz zaman geçirmeli, arınmalı diye düşünürüm hep. Çok keyifli olmalı şimdi oralar çiçeklerden fazlasıyla belli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz betimlediğiniz kadar bakir ve teknolojiden uzak bir yerde değiliz ama kent yaşamı da değil. Merkeze yakın bir köy. Kısa bir süre sonra kente dahil olma olasılığı ürkütücü.

      Sil
  7. OOO ne güzel, benim gibi kasabada yaşayan bi arkadaşım daha oldu. o oksijen çarpmalarını da iyi bilirim, artık merkeze gidince nefes alamıyorum sanki, öyle alışmışım oksijene.yeni yaşantınız keyifle dolu olsun,tekrar hoş geldiniz blog dünyasına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekler için çok teşekkürler.Size de keyifli ve güzel günler diliyorum. Sevgiler, selamlar..

      Sil
  8. kır çiçeklerini çok severim çocukluğum küçük bir ilçede geçti ve her türden minik dostlarımız vardı kedilerimi köpeciğimiz,tavuklar kazlar ve tavşanlarımız.bahçemizin ve ucu bucağı olmayan tarlaların bahar gelince rengarenk elbiselerle donandığı güzel bir ilçe.çokkk özledim.sizin güzel bir yaşam geçirmeniz dileğiyle kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bir doğa dostu daha:) Güzel dilekler için teşekkürler..

      Sil
  9. morlu renkli olan hepsini çok sevdim. ne şanslısınız yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morlar benim de favorim. Doğa bakımından şanslıyız. İnsanları ise sorma.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.