25 Temmuz 2013 Perşembe

Yıl:1952


11 yorum:

  1. Şu ana kadar bekledim,bu güzel nostaljik yayına neler yazılacak diye,Heyet hoşuma gitti,Hecenin 5 şairleri var,Çok sevdiğim Ziya bey var ki gerçekten Bir İstanbul beyefendisiydi:))Yarışmayı kim kazanmış bilemeyiz,ama hediyeler ne kadar gönülden:))Şimdilerde bu hediyeleri verecek olsalar herhalde katılan olmazdı.Eskiye verdiğiniz değerden dolayı sizi kutlarım.Teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kültürel belge diyebileceğimiz bu tür yazılar hep ilgimi çekmiştir. Paylaşmadan edemezdim. Demek ki az sayıda da olsa ilgilenen varmış. Bu zarif yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Okurken nereden nereye geldiğimizi çok net gördüm...
    Zaten biliyorduk ama bu paylaşım sanki tokat gibi patlamış okuyanların yüzünde...
    Yıllar geçtikçe, var olan değerlerin artması gerekirken, neredeyse koşar adım geriye gittiğimizi daha bir net gördüm...
    Bu ne zarif bir duyuru...
    Hediyeler bile sembolik.
    Şimdi o kadar yozlaştı ki birçok şey...
    TV ler de kullanılan günlük konuşma dilinin hali içler acısı. Sırf reyting uğruna hiçbir değeri olmayan, sanki vatandaşı uyuşturucu verilmiş gibi düşünce tembelliğine iten ve bunu izlettirebilmek için küçük servetler değerinde hediyeler veren programlara ders gibi...
    Yazıların üzerine çokca düşünüyorum ve bu paylaşımlara bayılıyorum...
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler gönderiyorum Ankara'dan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı duygularla okudum bu yazıyı.
      Demek ki bir zamanlar maddi şeylerden daha önemli değerler varmış..

      Sil
  3. Çok güzel bir paylaşım olmuş, eskiden özellikle de belli bir kesimin edebi çalışmalara merakı çok bilinirdi, tv ya da başka araçlardan çok kitap olmuş insanların hayatlarında, notlar tutulurmuş başuçlarında, ya bir şiir ya da bir dörtlük gibi... O belli bir kesim sayıca keşke daha çok olsaymış diyorum. Tebessüm yaratırken düşündürdü de.. Bu güzel paylaşım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paylaşım bana bu gibi konulara ilgi duyan duyarlı insanları tanıma fırsatı da verdi. Yazılan üç beş yoruma bakıyorum da sayılarımız ne kadar az değil mi... İyi ki tanıdım sizleri:)
      Zarif yorumunuz için ayrıca teşekkürler.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.