8 Temmuz 2013 Pazartesi

Betty White



Hayranı olduğum bu harika hanımefendinin bir özelliğini daha öğrenince  sempatim ve  hayranlığım daha da arttı.

Betty Marion White Ludden (born January 17, 1922)

Bizde ''Altın Kızlar'' (The Golden Girls)dizisi ile  çok popüler olan o harika dörtlünün Rose'u, Betty White'dan söz ediyorum. Dörtlünün içinde, canlandırması en zor olanı, saf ötesi aptal  Rose  olmak neyse ki çok zeki bir kadına düşmüş:) Daha sonra Hot in Cleveland adlı dizide de çok sevdik onu. Sinema filmlerinde de enfes karakterlere büründü. 
Mini biografisi burada:
watch more videos
Yıllardır kariyerinin zirvesinde kalabilen, ödüllerle dolu  sanat yaşamında bu ödülleri gerçekten hak eden gamzeli  güzel kadın meğer öyle sıkı bir hayvan severmiş ki!  Onca çaba gerektiren işi ve özel yaşamında hep  korunmaya muhtaç  hayvanlar için çabalamış durmuş. Hatta  çok önemli rol fırsatlarını, sırf senaryoda hayvanlara  kötü davranılıyor diye elinin tersi ile itivermiş. Bu senaryolara tepki gösterip değiştirilmesi için uğraşmış.







Harikasın Betty! Kaç yaşında olursan ol, çok güzel, yetenekli ve  akıllı bir kadınsın. Örnek insan, örnek sanatçısın..


6 yorum:

  1. Altın Kızlar dizisini ailecek hiç kaçırmadan seyrederdik.. Babam rahmetli de hayattaydı o zamanlar.. Diziye aşıktım bana bir zamanların tanımlamasını yap derseniz içinde mutlaka Altın Kızlar dizisi geçecektir.
    Geçen yıllarda digitürk de bir ara yine bazı bölümleri yayınlandı ama çabuk bitti malesef.. Bulduğumda illaki izlerim. Betty White ı gerçekten eskiden beri çok severdim filmlerinden bazılarını da seyrettim. Ama böyle hayvansever olduğunu bilmiyordum..
    Ama bir yerlerden almışım demek ki o pozitif enerjiyi ki böyle çok sevmişim bu tatlı hanımı..:))

    YanıtlaSil
  2. Sanatçının oyun gücünü beğenirim,ayrıca bakışlarında yüreğindeki sevgi açıkça belli oluyor.Üzgünüm ki bir önceki yayında bahsettiğiniz komşunuzda sevgi yokmuş,oysa bu güzel dünyada her canlıya yetecek kadar yer var.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre bir sanatçıyı başarılı kılan özellikler sadece alanındaki yetenekleri değildir. Onun insani yönü de çok önemli. İşte bu tatlı kadın benim sanatçı ölçütüme çok uyuyor. Komşuma gelince, o yaşa gelmiş ama çoook eksik kalmış. Acınası durumda aslında.

      Sil
  3. Bir Hollywood yıldızının hayvansever kimliğiyle pek çok kişiye iyi örnek olduğunu düşünüyorum.
    Betty benim de favorimdi .Dizinin saf karakteri aslında çok akıllı bir kadınmış bunu biliyordum ama hayvansverliğini bilmiyordum ben de. Şimdi ben de seni daha çok seviyorum Betty!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli bir insan, hangi meslekten olursa olsun çevresine mutlaka olumlu mesajlar verir. Dediğiniz gibi milyonlara kendini tanıtma ve sevdirme olanağı olan mesleklere mensup insanların bu gibi konularda çok daha fazla mesaj verme, örnek olma şansı var. Keşke her sanatçı Betty gibi olsa:))

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.