12 Mayıs 2013 Pazar

Şimdi Zakkum Zamanı

Mutfak balkonumdan  gördüğüm harikulade  görüntü bu..



Karşı komşumuzun evi ile bizim ev arasında bir zakkum  denizi var. Pembenin çeşitli tonlarında  enfes bir görüntü. En alttaki karede  Jane, hayran hayran seyrediyor, gördüğünüz gibi.

Sevgili Ella'cım, sana anlatmaya çalıştığım görüntüler bunlardı.
Tüm dostlara sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den..

Tesadüfen Sayın Bekçi de bloğunda zakkumla ilgili harika bir yazı  yayımlamış. Okumanızı tavsiye ederim.
Zakkum Cehennem Bitkisi Değil..

12 yorum:

  1. Ohhhh ne güzel dünyadayken cenneti yaşıyorsunuz....aneler gününüz kutlu olsun bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Hatice. Senin de Anneler Günü'n kutlu olsun.

      Sil
  2. her şey çoook güzel,anneler günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Şahane! :)
    Çok teşekkür ederim Begonvil'cim :)
    İçim açıldı, keşke o sohbeti telefonda değil de, kahvelerimizi yudumlarken şu güzelliklere karşı yüzyüze yapabilseydik.
    Dilerim en kısa zamanda yakalarız bu imkanı.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette olacak!Sevgiler, selamlar..

      Sil
    2. Ben de ben de...Ben de orada olsaydım,üçümüz kaynatsaydık akşamlara kadar,sonra bebecikleri doyursaydık ,okşasaydık başlarını!

      Sil
    3. Sizsiz olur mu komşucuğum:) Mutlaka bu sohbeti gerçekleştirmeli, antalya'nın tadını çıkarmalıyız. Dileyen tüm dostları bekleriz..

      Sil
  4. Zakkum çiçekleri çok güzel görünüyor.Link için ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Çok faydalı bir yazıydı, olabildiğince çok kişi okusun istedim.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.