7 Mayıs 2013 Salı

Çok Zor Durumdalar. YUVA!

Onlar  sitemizin iki kafadarı. Gençler arasında moda deyim var ya; işte onlar da öyle ''kanka'' olmuşlar.





Ancak  yaşamları hiç kolay değil. Sitede istenmiyorlar. Sırtlarından sopa ve taş eksik olmuyor. Sabah erken saatlerde ya da akşam hava kararınca bir lokma yiyecek için  evlerin arasında ürkek ürkek dolaşıyorlar. Bahçelerdeki sahipli köpekler ya da  hayvan sevmeyen daha doğrusu nefret eden bazı  insanlar tarafından kovulup dövülüyorlar. Çevrede barınabilecekleri hiç bir yer olmadığı için yine buralardan ayrılmıyorlar. Çok az sayıdaki hayvansever ise sahipsiz kedilere ve  bu iki kafadara  yiyecek verdiği için hedef tahtası durumundalar.  Tahmin edeceğiniz gibi bunlardan biri de benim.

Uzun sözün kısası bu iki köpekcik için yuva arıyorum. Büyük olanı Carlos. O kadar ürkek ve çekingen ki, insanlardan ödü patlıyor. Kuyruğunu kıstırıp  kaçıyor. Ufaklık ise Fındık. O biraz daha kendine güvenli, oyuncu ve çok şirin. Bu canlara bir şans kapısı aralanırsa huzurlu olacağım. Lütfen bu duyuruyu paylaşın..

6 yorum:

  1. Aslında site de kalsa ne güzel olur
    o sitede kim bilir kaç ev vardır bir sürüde yiyecek çöpe gidiyor şu iki kafadara biraz yiyecek bir şeyler verseler hem onların karnı doyar buna karşılık siteyi korurlar hem de nimet çöpe gitmez ve sevaba girerler ama nerdeeeeeeeee bakmıyorlar bari bu canlara vurmasınlar bunlarda vicdan yok
    seninle birlikte bu iki kafadara uygun yer bulunması için duacıyım eminim hak ettikleri güzel bir yuvaya kavuşacaklar.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sizin gibi düşünüyorum ama insanlara anlatamıyorum. Nefret dolu bakışlarını, söylenmelerini izlemekten yoruldum. Bir de dövdüklerini görünce çıldırıyorum.:((

      Sil
  2. Ah bizde de aynı durum..Kışın ne kadar güzel idare ediyoruz ama yazlıkçılar gelmeye başladımı o güzel gözlülerinde keyifli günleri bitiyor..Nedir bu insanların bu kuzularla alıp veremedikleri hiç anlayamıyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazlıkçılar o iki kafadardan çok daha fazla huzur bozucu davranışlarda bulunuyorlar ama ne yapabiliriz ki..

      Sil
  3. Facebook profilimde paylaştım, eve dönünce blogumda da paylaşırım.
    İnşallah sevgi dolu birer yuva sahibi olurlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Güzel yüreğin hep var olsun!

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.