10 Mayıs 2013 Cuma

Bahar Şıklığı

Bizim buralarda baharı tam anlamıyla yaşayamadan yaz geliverir. Daha kışlıklarımızı yeni kaldırmışızdır ama birdenbire başlayan sıcaklar yüzünden hemen penyelere, şortlara geçiş yaparız. Bahar şıklığı  aklımızda olsa da yaşamımızda pek olmaz.

Ama ben en azından burada o şıklığı yaşamak istedim, bu hoş kombinleri Polyvore'de hazırladım. Bakalım sizler de beğenecek misiniz?

Begonvilli Ev

Begonvilli Ev, begonvilliev tarafından striped tops ile yaratıldı




Begonvilli Ev

Begonvilli Ev, begonvilliev tarafından pull & bear ile yaratıldı

Başlıksız #39

Başlıksız #39, begonvilliev tarafından v neck shirts ile yaratıldı

Begonvilli Ev

Begonvilli Ev, begonvilliev tarafından diane von furstenberg ile yaratıldı



Begonvilli Ev


3 yorum:

  1. Bizim buralar da öyledir sevgili komşum bir gün kış ,ertesi gün yaz!
    Kombinlere bayıldım,bu yıl desenli jeanler var ya onlara bayılıyorum. Yıllar önce yine modaydı ama ben o zamanlar "amannn nerede giyeceğim,bütün hayatım ev-okul arasında geçiyor " deyip almamıştım;şimdi alsam mı?

    Mutlu hafta sonları dileklerimle,sizi ve tüm ev halkını çok çok öpüyoruz!

    YanıtlaSil
  2. Evet, anımsıyorum, minik desenli bir jean pantalonum vardı. Alın valla, yakışır komşuma.
    Biz de sizleri öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Harika renklerde kombinler!

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.