23 Mart 2013 Cumartesi

Kemal Atatürk İmzalı Kahve Fincanı


O'nun imzası olan kahve fincanından kahve içmek keyifli olurdu. Atatürk'ün kahve içmeyi sevdiğini okumuştum. Bir porselen markası bunu  değerlendirmek istemiş, bu ürünü piyasaya  sunmuş bile. Bu imzayı ticari amaçla ürünlerde kullanmanın  hukuki boyutlarını bilemiyorum. Umarım bu yolla para kazananlar telif  ücreti ödüyorlardır. Hatta bu ücretin Atatürk'ün kurduğu vakıflara  ödenmesinden yana gönlüm. Hiç bir şeyin düzgün gitmediği bir ülkede bu tür beklentiler çok ütopik olsa da bunlar geçiyor içimden.  Bir de gözden kaçırdıkları  bir detay aklıma geldi. Bildiğim kadarı ile  Rahmetli öz be öz Türk kahvesi severmiş.  Bu fincanlar ise düpe düz espresso fincanı. Daha göze çarpıcı olsun diye tercih edilmiş besbelli.


Her neyse, zarif  fincan takımlarının resimlerini görünce mutlaka almalıyım dedim ve araştırmaya başladım. Bu ürünün  farklı alışveriş sitelerinde farklı fiyatlarla satıldığını gördüm.  Bir de şehirdeki mağazalara  bakayım dedim.  Henüz şehre inemedim.

11 yorum:

  1. Benim gibi kahve meraklısı için de bu fincan çooookkkk özel olur, siz daha önce satın alırsanız bilgilendirin lütfen...elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Begonvilcim Kütahya porselende görmüştüm benim de çok hoşuma gitmişti.. Dünde Bim mağazasında gördüm. Haftanın teması diye getirilmişti.
    Fiyatı da 24 TL ( Kütahya porselende satılanla aynı markamı ona dikkat etmedim) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Bu çok güzel haber, çünkü o marketten köye 4 km uzaklıkta bir tane var. Hem yürüyüş olacak hem de çok istediğim fincanlara kavuşacağım. Çook teşekkürler!

      Sil
    2. Begonvilcim öncelikle çok özür dilerim, inşallah Bim'e gitmemişsindir. Bugün ben tekrar gittiğimde hayal kırıklığına uğradım, çok üzüldüm :( Yanlış görmüşüm ilanda, seni de yanılttım, çok mahcup oldum şimdi :(

      Sil
    3. Önemli değil.Sanırım Biliyorsunuz, biz köyde oturuyoruz. En yakın Bim mağazası 4km uzaklıkta.Yardımcım yürümeyi çok seviyor. Ben gitmesini istemediğim halde seve seve gitti. Güzel bir yürüyüş olduğunu söyledi ama ne yazık ki eli boş döndü. Sağlık olsun:))

      Sil
  3. Helal olsun! Süper fikir ama :)
    Ben de birer adet edineceğim bu fincanlardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güle güle kullanın! Yakışır size:)

      Sil
  4. Ehli keyfin keyfini kim tazeler? sorusunun cevabı

    "Taze elden, taze çıkmış, taze kahve tazeler"di!

    Şimdi ise "Ehli keyfin keyfi; taze elden taze çıkmış ve bu fincanda içilmiş taze kahve ile tazelenecek"

    Güzel bir haftasonu sarmalasın hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söylediniz Nurdan Hanım:))
      Size de mutlu hafta sonları.

      Sil
  5. Milli Sarayların satış ofisinde aynısı olmasa da benzerlerinin bir dönem satıldığını duymuştum...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.