10 Şubat 2013 Pazar

Begonvilli Ev Halleri

Burada havalar oldukça yağışlı şu günlerde.. Ne uzun yürüyüşler yapabiliyorum, ne de bahçemizde zaman geçirebiliyoruz. Rahatsızlığım yüzünden el işlerinden de iyice uzaklaştım. Alternatif uğraşılar ararken aklıma ahşap boyama işleri geldi. Tığ işleri ya da örgü gibi ellerimi yormayacağını düşünerek basit bir şeyler üreteyim dedim. İşin inceliklerini ya da kolaylıklarını bilmeden sadece tarifle yaptığım bu işi ustalardan özür dileyerek paylaşıyorum.
 
 
Menekşeler bahçeden
 
 
Komşumun Dünya Tatlısı Kızı
 
Bu Güzelliğin Adını Bilen Var mı?
 

8 yorum:

  1. Komşunun kızını kaçırsam, şöyle mıncıklayıp, mıncıklayıp, geri bıraksam.
    Nazar değmesin.

    Kuş evine de bayılddıım.
    Eline sağlık.

    Annesinin tansiyıonu çıkmış anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o komşu kızı:)Benim Minik'le hiç anlaşamıyor ne yazık ki..

      Anne'ye geçmiş olsun!

      Sil
  2. Geçmiş olsun, burası da çok yağışlı ve evde oturmaktan bunaldım artık. Napalım. Alttaki çiçeğin isminin yaralara iyi geldiğini söylemişti bir teyze. Yaprağın kesip sürdüğünüzde yaralara iyi geliyormuş. Selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahara çok az kaldı:)Havalar düzelince bol bol yürürüz arık..

      Bilgi için teşekkürler!

      Sil
  3. ellerine sağlık canım ne güzel olmuş önce sağlık ama boyamaya devam edebilirsin canın da sıkılmaz.

    bu çiçekten oğluş getirmişti ben bilemediğimden iyi bakamadım ve uyudu malesef:(
    sonra araştırdım buldum ama iş işten geçtmişti bulursam bakacağım ama karalıyım :)
    adı: Sululentler den Echeveria.

    http://www.agaclar.net/forum/uyelerin-kaktus-ve-sukulentleri/22729.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında boyama da el bileğine biraz zorlayıcı olabiliyor ama boş oturmak bana hiç iyi gelmedi Hatice'ciğim.
      Bilgi için teşekkürler ama ben o karışık adı söyleyemem ki:)

      Sil
  4. sebebini bilmiyorum ama ekuvarya yada kısaca aşk çiçeği diyenlerde var:))))

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.