17 Temmuz 2012 Salı

Bizim Köy



Bugün evimize en yakın alışveriş merkezlerinin bulunduğu Kundu Oteller Bölgesi'ndeydik. Burası farklı mimarileri olan seçkin otellerle dolu bir turizm beldesi. Ayrıca daha çok turistlere yönelik, butikler, alış veriş yerleri , cafeler, geniş bulvarın iki yanına sıralanmış. Sitenin servisi ile bir kaç dakikada ulaşıp alışverişimizi yaptık. Zamanım olmadığı için fazla görüntü alamadım. Şık kafelerde oturup dinlenme şansım da olmadı. Bu defalık bu kadar olsun.
Daha fazla bilgi için: Lara ve Kundu'nun Gerçeküstü Dünyası

Dönüşte düne göre nisbeten daha serin oduğu için balkon keyfi yaptık. Yeni saksı giysilerimizi de giydirip gözümüz şenlensin diye masamıza koyduk.

My Dear Cat Jane

9 yorum:

  1. He he, saksı kızlar yeni cicileriyle görücüye çıkmışlar yine! Jane hanım da görücü nöbetinde sanırsam:)))

    Bu arada da; blogum kapanınca üyeliğiniz düştü benden!!! Sizi ben görüyorum da siz beni görebiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Jane elimde kamerayı görünce hemen poz verir.

    Sizi ilk sayfama aldığım için görüyorum. Yine de bir üyelik yenileme işlemine girişeyim:) Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He he; yazdıklarım "sizi bloguma beklerimden" daha etkili olmuş :))

      Sil
    2. Gerçekten keyifle izliyorum.

      Sil
  3. Jane çok şeker,güzel bir poz yakalamışsınız.Lara-Kundu bölgesi eskiden harikaydı.Şimdi bir sürü otel doldu.Yenilik yok,hepsi bir şeylerin kopyası.turizm falan derken güzelim sahiller talan oldu.Bir de bizler için o kadar yüksek fiyatlar gitmemiz bütçemizi zorlar.Yani kendi ülkemizde siyah vatandaşlarız.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oteller konusunda söylediklerinize katılmamak olası değil. Bir turizm kentinde olmamaları da düşünülemez. Oralardan ekmek yiyen yüzlerce insan var. Umarım yararları zararlarından fazla değildir.

      Sil
  4. Saksılar ve kızınız harikalar,ellerinize sağlık,mutlu günlerinizde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. bu yeni evinizin nerede olduğunu merak ediyordum ..nasıl memnun musunuz alışabildiniz mi ...ben antalya denince konyaaltı nı daha çok seviyorum ..ileride yaşamak için oradan bir ev almak istiyorum ..ama bizimde köpeğimiz var ve problem olur mu diye de düşünmeden edemiyorum ...sevgiyle kalın ..,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni evimiz Lara'da. Kundu Oteller Bölgesine yakın. Yüzde seksen memnunuz. bu da oldukça iyi bir oran. Konyaaltı da güzeldir. Zaten şehir merkezindeki evim Konyaaltı'na çok yakın. Ben köpeğim ve kedilerim için bu evi tercih ettim. Burada mutlu oldular. Gelin, komşu olalım.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.