4 Nisan 2012 Çarşamba

Begonvilli Ev Halleri

Sevgili dostlar, taşınma hazırlıkları ve gitmeden evvel sokaktaki minik patili dostlarımla ilgili sorunları kısmen de olsa çözebilme amaçlı koşturmalarım nedeni ile sizlerden uzak kaldım.

Bir yandan taşınacağım evdeki onarım çalışmaları sürerken diğer yandan elektrik, su, telefon abonelikleri  için zaman harcamak zorunda kaldım.

Bugün panjurların elden geçirilmesi gerekiyordu. Ustalar çalışırken ben de biraz bahçe  ile uğraştım. Bahçemiz çok kötü olmasa da henüz iyi durumda değil. Çok sayıda  gül, bir kaç erguvan ağacı, bir limon, bir erik, bir şeftali, kocaman bir mor salkım ve türünü bilmediğim bir kaç süs bitkisi var. Bence büyük eksiklik begonvillerin olmamasıydı ama mevsim çok uygun olduğu için en yakın çiçek serasına  gidildi ve bir değil, iki değil, üç değil tam dört farklı renkte begonvil alınarak uygun yerlere dikildi:))  Böylece Begonvilli Ev konseptine de uyuldu..
İşte begonvillerimiz:

Ve mor salkımlarımız

Ve dee  güzeller  güzeli erguvan ağacımız.

Bunlar da  bakımsız  olmalarına karşın açan  çiçeklerimiz. Bu görüntüleri özellikle paylaşıyorum, bir kaç ay sonra bahçemiz düzenlenince ''önce ve sonra'' diye karşılaştırmalar yapacağız.

Bugünün  keyifli anlarından biri de yeni komşularımla ve onların  minik patili dostları ile geçirdiğim zamanlardı. Nazik kahve davetlerini  kabul edip bahçedeki çalışmama ara verdim. Çok hoş bir  sohbet eşliğinde kahvelerimizi içtik. Onlar da  evlerinde tadilatla uğraşıyorlamış. İnce zevkleri olan hayvansever insanlar. Çok şirin kedileri var.Bahçeleri de çok güzel.
İşte komşularımın  bahçeleri:


Komşuların şirin kedisi

26 yorum:

  1. Sizin eliniz değdikten sonra bahçenizin rengarenk ve güzelim çiçeklerle dolacağına eminim. Sağlıkla, keyifle, huzurla ve mutlulukla oturun inşallah.
    Kedicik de çok güzelmiş, maşallah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Bizden de size sevgiler, selamlar..

      Sil
    2. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Bizden de size sevgiler, selamlar..

      Sil
  2. Hayalinizdeki eve ve bahçeye kavuşmanıza sevindim.Dilerim çok mutlu olursunuz.

    YanıtlaSil
  3. yeni evinde sağlıkla ve huzurla uzun yaşamlar dilerim

    YanıtlaSil
  4. canım , gönlünce olacak herşey harika görünüyor senin kızlar bayılacak buraya:)
    pisicik de nasıl kaldırmış başını sevgi dolu bir el görünce:)

    YanıtlaSil
  5. sağlık ve mutlulukla oturun şimdiden güzel görünüyor bahçe daha neler olur neler neler dikersiniz bir anda da büyürler ve şaşırırsınız:))))))

    YanıtlaSil
  6. Sağolun dostlar. allah herkese huzurla ve sağlıkla yaşayacağı yuvalar nasip etsin. Güllerim açınca hepinizi bahçe partisine bekliyorum:)) Şaka değil; Antalya'ya yolu düşen tüm dostları ağırlamaktan mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
  7. Orası cennet mi acaba? Erguvanlar,güller ve begonvillere selam ediyorum; erik ve şeftaliyi de unutmuş değilim.

    YanıtlaSil
  8. hadi hayırlı olsun,
    doğanın kucağına düştünüz,
    bundan büyük saadet bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  9. Yeni bir ev yeni bir dünya demektir...Uğraşlar keyiflidir..Hele bir de içe sinmişse değmeyin keyfinize
    Yeni evinizde mutluluk hep sizinle olsun.
    Herşey gönlünüzce olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sağolun dostlar, hepinizi beklerim. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den

    YanıtlaSil
  11. Sevgili komşum sizin adınıza nasıl mutlu oldum anlatamam. Evin içinize sinmesi,bahçe için uğraşmanız hele ki komşularınızın iyi insanlar olması - en önemlisi hayvansever olmaları - çok çok güzel şeyler. Fotoğraflara bakınca görüdüm ki Antalya'ya bahar İzmir'e göre daha erken gelmiş. Geçtiğimiz pazar bahçeye gittiğimizde bizim mor salkımlar henüz tomurcuklanmıştı açmalarına daha 2 hafta falan var. Begonvillerle o bahçenin tadına doyulmaz. Şimdi gönülden diliyorum ki Antalya'ya gelip o güzel bahçede sizinle sohbet etmek kızlarla ve Minikle oynamak kısmet olsun. Yeni evinizde çok güzel günleriniz olsun sevgili komşum!

    YanıtlaSil
  12. huzurla mutlulukla oturun, yaşayın yeni evinizde ..

    YanıtlaSil
  13. Sağolun komşucuğum,

    Teşekkürler Kelebekana,

    Hepinizi bekliyorum..

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel hayalleriniz gerçek olacak. Sağlıklı güzel günler geçirmeniz dileğiyle :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Ağız tadıyla,huzurla yeni evinizde yaşam diliyorum....Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  16. Yenilikleri sabırsızlıkla bekliyorum. Güle güle oturun yeni evinizde.

    YanıtlaSil
  17. Sağolun dostlar. Sevgiler selamlar, Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir bahçe, komşuların hayvansever olması çok güzel. Patilerinizle birlikte sağlık ve huzurla oturun anacım, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  19. Ohhh gözüm gönlüm açıldı.

    Kolay gelsin.

    Bahar sevdalısı anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  20. Saglik ve mutlulukla oturun insallah..Insanin kendi elinde gittigi yeri guzellestirmek, sizin paylasiminizla da goruldugu uzre, bir kez da ispatidir..

    YanıtlaSil
  21. Umarım yenı evınde hep huzurlu olursun cevrendekı tum canlılar ıcın huzur olacagından emın oldugum ıcın bu dılegım sadece sana


    yurek dolusu sevgılerımle

    YanıtlaSil
  22. Hepinize çok teşekkür ederim, güzel yorumlarınızla moral verdiniz.

    YanıtlaSil
  23. merhabalar güzel bir hafta olsun.. bahçe işleri artuk hem yoruyor hem tuhaf ama dinlendiriyor sabırsızlıkla bekliyorum sizin bahçenin öncesini ve sonrasını eminim bakınca düzene girecek ve tadına doyum olmayacak . bu hafta sonu bizde bahçede temizlik yaptık evin içindeki çiçekleri çıkartıp topraklarını yeniledik. birden yeşeriverdi bahçedeliker hatta sabah kahvaltılarını güneşli tarafyta çok keyif alarak yaptık..kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.