2 Mart 2012 Cuma

İnci'den Haberler

Sağlıklı günlerinden bir fotoğrafı

Ne yazık ki güzel haberler veremiyorum..

İnci'miz iki gün önce taburcu olmuştu, evde sadece bir gece iki gündüz kalabildi. Aradığımız özel mamayı da temin etmek üzereydik. Tam her şey yoluna giriyor derken arkadaşım dün yine beni aradı, ''İnci yine kötüleşti, çişini yapamıyor'' dedi. Zaman harcamadan veterinere getirmesini rica ettim, koşar adım ben de gittim.. Muayene sonucunda yine büyük bir taşın tıkama yaptığını öğrendik. Ayrıca böbreklerinin ultrasonu çekildi, birinin oldukça büyük olduğu görüldü. Yarın tetkiklere devam edilecek..

Anlayacağınız bunca tedavi, bunca çabadan sonra yine başa dönmüş olduk.

Moralim çok bozuk...

Öyle zor bir durum ki, hayvancığın acı çekmesine dayanamıyorum. Ne var ki müdahale edilmezse ölecek. Veterinerimize ne lazımsa yapmasını söyledim. Yeter ki, kurtulsun, yeter ki acıları bitsin, sağlıklı olarak mamasını yiyip çişini yapabilsin. Zorunlu olarak yeniden sonda takıldı, damar yolu açıldı. Tombiş çocuğum bir deri bir kemik kaldı. Dualarınızı eksik etmeyin.

13 yorum:

  1. çok üzüldüm, umarım iyileşir kedicik...

    YanıtlaSil
  2. İnci'ciye acil şifalar dilerim. Ben de taş düşürdüğüm dönemlerde taş hangi taraftan geliyorsa o böbreğim büyüyordu. demek ki aynı şey diğer canlılarda oluyor. İnşallah eski sağlığına kavuşur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. dualarımızda İnci, inş. bu zor günler en kısa zamanda yerini mutlu günlere bırakacak

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşlar, sağolun. Günlerdir bu kör kediciği kurtarabilmek için gücümün üzerinde çırpınıyorum. Öte yandan pek çok belediyenin yaklaşan yaz nedeni ile köpek itlaflarına başladığı haberi geldi. Çok moralim bozuldu. Can almak o kadar olağan ki kimse tepki göstermiyor:((

    YanıtlaSil
  5. KUzum kıyamam sana nolur iyileş ve aramıza dön :(,

    YanıtlaSil
  6. Çok üzüldüm. İnşallah bu sıkıntıları tez zamanda atlatsın. Kıyamam ben ona:(

    YanıtlaSil
  7. inş.bir an evvel iyileşir.geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  8. yaa aslında böyle haberleri okumaya izlemeye hiç ama hic dayanamıyorum.inan ğünlerce etkisinden kurtulamıyorum,fenalaşıyorum.yazıyı okudum.benim FISTIĞIN kardeşi vardı PAŞA oda bu sebebten kaybettim.bir ay veterinere ğötürüp ğetirdim gerektiğinde orada kaldı.çok parada harcadım ama maalesef kurtaramadk:(((ALLAHIM İNCİDEN yana olsun inşallah düzelir.eğer kötü bir şey olursa ne olur yazmayın.çok üzülürümm:((((

    YanıtlaSil
  9. İnciii çabuk iyileş lütfen:(( çok geçmiş olsun .

    YanıtlaSil
  10. Canım brnim, umartım kısa sürede düzelir Yazlıkta, Çandarlı'da da başlamış itlaflar, geçen yıl onca tepki işe yaradı diye düşünmüştük oysa.

    YanıtlaSil
  11. Yakarışlar o güzel canlı ile; dayan,sık dişini ve bir süre daha tanıklık et güzel Antalya'nın güneşine.

    YanıtlaSil
  12. inanın çok üzüldüm acı çeken bir canlıya dayanmak yürek ister, elinizden gelenin fazlası çaba harcıyorsunuz anladığım kadarıyla keşke herkes sizin gibi olabilse, bir canlının canına bu kadar kolay kastedilmesi inanılmaz korkunç çünkü öyle sıradanlaşıyor ki bir insana bir çocuğa bile kolaylıkla zarar verebiliyor böyle insanlar. dualarımız inciyle, ve sizinle geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  13. :(( Çok geçmiş olsun ,kısa sürede hersey düzelir umarım.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.