20 Şubat 2012 Pazartesi

Böyle Bir Uyarı Mesajı Aldım (Sonuna kadar okuyalım lütfen!)

Zaman zaman dolaşan bu tür uyarılar oluyor. Gerçek olup olmadığı bilinmez ama doğru da olabilir!
ACİL UYARI:
BURAK U. kod adlı bir hacker rekor denemesi için tüm Türkiye’ deki kullanıcıların adreslerini imha edeceğini söylüyor
Ve yapıyor onun için sakın listenize ”REA ” adlı bir msn adresi kabul etmeyin artı tüm listendekileri uyarın, çünkü listenden biri kabul ederse sen de hacklenirsin.
AYRICA; MiCROSOFT VE NORTON SON DERECE TEHLİKELİ BİR VİRÜS KEŞFETTİLER .
ŞİMDİLİK ONU ZARARSIZ HALE GETİREBİLECEK BİR PROGRAM YOK.
BU ViRUS ‘MATRiX’ E HOS GELDiNiZ’ADI ALTINDA BiR PPS iLE GELiYOR. AÇTIGINIZ TAKDiRDE , 10 SANiYELiK BiR ÇİZGİ FİLMDEN SONRA ‘HARD DiSKiNiZ BiTTi’ DiYE BiR YAZI CIKIYOR VE ARTIK ÇOK GEÇ!.
HARD DİSKİNİZ COKTUGU GİBİ , ADRES DEFTERİNİZ DE YOLLAYANIN ELİNE GEÇiYOR , VE SİZİN İSMİNİZLE VIRÜS YAYILMAYA DEVAM EDİYOR. BU VİRÜSÜN ADI : NWiN 27 VE FRANSIZ BiR HACKER TARAFINDAN YAZILDI. AMAN DİKKAT!!!!!,
‘MATRİXE HOŞ GELDİNİZ YAZAN MAİLİ AÇMAYIN!!!!!!
Emin KARAOĞLU
İçişleri Bakanlığı Kontrolörü
0 505 466 22 51 0 505 466 22 51 0 505 466 22 51 0 505 466 22 51

13 yorum:

  1. Teşekkur sevgılı Begonvıllı ev bu uyarı ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öykü'cüğüm, dediğim gibi ne derece doğru bilemiyorum ama olmaz diye bir şey yok.

      Sil
  2. Uyarı için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de tanıdıklarınızla paylaşabilirsiniz. Sevgiler.

      Sil
  4. teşekkürler bu önemli uyarı için.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler canım.
    Müsadenle paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Böyle mailler herzaman geliyor, alttaki imza-şahıs gerçek değil, google da araştırmadan yaymayın bence, genelde mail adreslerini ele geçirmek için salınıyorlar, bazen de face de kaçırılan-kayıp-hasta gibi yayınlar da aynı, paylaşmadan önce araştırmak gerek, çoğunlukla yalan çıkıyor, lütfen dikkat....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırıyorum. Yalnız, hotmail adresini kullanamayan pek çok insan çıktı. Zaten ben de belirttim, çok emin değilim gerçekliğinden diye.

      Sil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.