24 Ocak 2012 Salı

Çok tatlısın Uggie!

Türkiyede yakında vizyona girecek olan '' Artist'' adlı filmin en başarılı oyuncusu olarak  9 yaşındaki Jack Russell Terrier Ugglie gösteriliyor.

Asıl ilginç olan ise Uggie'nin bir barınak köpeği olması. Eski sahipleri çok hareketli olan Uggie'yi barınağa terk etmişler. Şu andaki sahibi ve aynı zamanda eğitmeni ile tanışması bu barınakta olmuş. Biliyorsunuzdur, Amerika'da  barınakta  belli bir süre tutulan köpekler sahip bulamazlarsa uyutuluyorlar.  Eski sahipleri, şimdi Uggie meşhur olunca geri almak için neler vermezlerdi.
 Şimdi hayranları,  menajeri,  bakıcısı vs vardır mutlaka:)
Bir gazetede onunla ilgili şu  anlatılıyordu:
Uggie'nin eğitmenlerinden Sarah Clifford, Uggie'nin bu denli başarılı bir performans sergilemesini doğallığına bağlıyor: Film endüstrisindeki pek çok köpek aşırı eğitim alıyor. 100 ün üzerinde numaradan oluşan repertuvarları var. Uggie  ise sadece 20 numara biliyor. Oyuncu köpeklerin sahip olduğu özellikler onda yok.''

Uggie de diğer film yıldızları gibi  filmin tanıtımı için tanıtım turlarına çıkmış. Tv programlarına katılıp yetenekleri ve tatlılığı ile  sunucuları, izleyicileri kendine hayran bırakmış. Filmin galaları için papyonuyla kırmızı halıda arzı endam etmiş:))
''Şu sıralar hakkında yapılan bunca tartışmadan habersiz. Oscar’a aday olamayacağı için de diğer oyuncular gibi nefesini tutmuş adaylıkların açıklamasını beklemiyor. Zaten Oscar heykelciğini sosisten yapmayacaklarına göre çok da ilgisini çekeceğini zannetmiyoruz.''  diyormuş  magazin yazarları.
Ben daha filmi görmeden Uggie'yi çok sevdim. Merak edenler aşağıdaki videoda birazcık görebilirler kendisini:)
      

4 yorum:

  1. Tek kelimeyle şa-ha-ne bir fragman!
    Bayıldım! :)
    Teşekkür ederim begonvil'cim.
    Minnak süpermiş ama, şaşkoloz surat :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ! Barınak köpeği olması daha da sevindirici ... Bu filmin şansı yüksekmiş eleştirmenler beğenmiş. Bir de sevgili komşum Help di galiba adı bir film izledim çok beğendim;o da Oscar adayları arasındaymış,öneririm.

    YanıtlaSil
  3. Ella'cım, sevgili komşum, sabırsızlıkla bekliyorum filmin vizyona girmesini. Sözünü ettiğiniz diğer filme de bakacağım şimdi..

    YanıtlaSil
  4. :) yüzünden belli afacanlığı canım benim...

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.