26 Aralık 2011 Pazartesi

Evlendirme Proğramları


İlkinin tutması ile  neredeyse her kanalda yapılan ve epeyce  izleyici kitlesi olan, ekranda özel yaşamı sergileme esaslı proğramlardan biri..  Benzerlerinden  biraz farklı olabilmek için  uçuk kaçık  yorumcular, stüdyo konukları vs  de eklenince iyice abuklaşan  çalgılı çengili bir karmaşa.

Amacı iyi niyetli gibi gelse de  tanışma aşamasından sonra, sonucun açıklanması süreci çok sancılı ve insan haklarına saygısızlık gibi geliyor bana. Üstelik istismarlar, yalanlar, kandırmacalar, ağız dalaşları, daha neler neler  oluyor. 


Neyse, tüm önyargılarıma karşın  komşum ve akrabam iki yaşlı insanın evine gidince  istemesem de izlemek zorunda kalıyorum. Eğer  öğleden sonra ise mutlaka  tv açıktır ve ilgi ile bunlardan birini izliyorlardır..Bazen birinden diğerine geçtikleri de olur. Hem de kızarak, söylenerek; bazı  katılımcılara duydukları sempati ya da antipatiyi dile getirerek..
Düşünmeden  edemiyorum doğrusu; bu tür proğramlara bel bağlayan katılımcılara ve tv karşısında zaman öldüren  bunca insana  ne demeli?


6 yorum:

  1. Televizyon izlemek kesinlikle zamanı boşa harcamak...Eşim televizyon için "Aptal Kutusu" der. Çok doğru...

    YanıtlaSil
  2. Bence en kötüsü de küçük çocukların yanında izleyen ebeveynler. Küçücük beyinler bu programlard konuşulanları nasıl alıyor acaba??

    YanıtlaSil
  3. Ahh yarama parmak bastın arkadaşım. alt komşum sabahları müge anlı ile cinayet ve tecavüz konularını izliyorlar. öğleden sonra evlendirme programlarını bağırtıyor. ikaz ettim ama anlamıyor artık. bütün programlar bizim evde naklen yayında :( oturma odasında oturulmuyor.

    YanıtlaSil
  4. Öldürülen zamanlar öldürdükleri kişilere asla üzülmezler; asla...

    Karikatür çok hoş:))

    YanıtlaSil
  5. Geçen sene bir iki görmüştüm.En azından nasıl bir program olduğunu biliyorum.Programda bir pazarlıktır gidiyor.Ama üsteki karikatürü bende facebook da paylaşmıştım.Çok güldüm.Hak etmemişmi ama:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Ben daha beterlerini hergün dinliyorum. Seyretmiyorum, dinliyorum. Zira elim dolu oluyor genellikle. Sabahları Müge Anlı, akşam üstleri Yalçın Çakır:)))Dallas halt etmiş bizim insanlarımızın olayları yanında. O kapalı oldukları için dindar olduklarını sandığımız insanların yaptıkları şeyleri bir bilseniz. Bu ülkenin yarısı bile müslüman değil.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.