6 Ekim 2011 Perşembe

Rengarenk bardak altlıkları






20 yorum:

  1. çok şeker olmuşlar bahçe kahvaltılarında masaya ayrı renk katarlar yaz gelince bence :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel omuşlar ellerine sağlık en kısa zamanda denemek istiyorum heveslendim sende görünce :)

    YanıtlaSil
  3. anammm
    bayıldım bayıldım
    harika bunlar yahuuuuuu
    ellerine sağlık
    sen de harikasın

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  4. Çok şekerler, büyük olsa servis altlığı da olur. Fotoğrafı görünce bir yerlerinden fışkıran minik bir kurtçuk da yakışırdı diye düşündüm, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller rengarenk ellerinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Renkler, insanlığın vazgeçilmezleridir... Ele ele zanatkarların da vazgeçemedikleridir:))

    YanıtlaSil
  8. süperrrrrr çok güzeller ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Çok şirinler, çok hoşuma gitti, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. rengarenk harika gorunuyorlar.
    Ellerinize saglik gulegule kulaninn

    YanıtlaSil
  11. Harika, harika, harika....Başka ne yazılabilir ki:))

    YanıtlaSil
  12. Tığla çok güzel,keçeden yapsam nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil
  13. elinize sağlık çok şekerler :)

    YanıtlaSil
  14. Çok cicileeer, renkler harika, insanın içi açılıyor, hadi bunların tabak altlığını da yap harika bir takım olsun :)

    YanıtlaSil
  15. Neşeye boğacaklar kullanıldıkları yeri:))

    YanıtlaSil
  16. çok ciciler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. İnsan bunları kullanmaya kıyamaz ki!

    YanıtlaSil
  18. her renk var ne şirin bunlar örgüye mi başlasam acaba:)))

    YanıtlaSil
  19. Cok sirin olmuslar ellerine saglik canim.
    Iyi gunlerde kullan, saglikla afiyetle..

    Ben de yapmak istiyorum ama burada ip bulma sansimiz pek yok. Yine de yeniden arastiracagim sirf bu cicilerden yapmak icin.

    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  20. Bunlar çok sevimli olmuşşşş

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.