26 Ekim 2011 Çarşamba

Minik patili ve kuyruklu dostları olan arkadaşlarımızın dikkatine!



Onlar bizim can dostlarımız. Çoğunu tanıyorum zaten. Jale, Badem, Şanslı, Keşkül, Küdük, Tagatti, Behlül, Aşkım, Balım, Minnoş ve diğerleri:))

Hadi bakalım, Minik, Jane ve Colette   sizleri  sayfalarında bekliyor!

En cici resimlerinizle sayfamızı şenlendirin lütfen..
İnlinkz ile  fotoğraflarınızı kolaylıkla gönderebilirsiniz ve  bu fotoğraflara tıklanınca sizin sayfanız açılacak.

Not:: Minik, Jane ve Colettenin sayfasına gidip Add your link  butonunu tıklayın. Gerekli bilgileri doldurunca  petinizin resmi eklenir.


crochet at Begonvilliev'e  tığ işi battaniyelerinizin resimlerini göndermeyi unutmayın lütfen..
Sevgiler, selamlar herkese...

4 yorum:

  1. Begonvıllı evım
    jale nın fotoıgrafını eklmeye calıstım olmadı lutfen bana maıl adresını yollayabılır mısın sana ordan yollayayım
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  2. Öykü'cüm, sanırım şu an yoğunluktan olmuyor. İstersen sen bana link ver, ben eklerim Jale'yi.

    YanıtlaSil
  3. Begonvil'cim,
    Ekledim Bal'in bir kac fotografini.
    Dilerim daha cok fotograf cekme ve ekleme imkanim olur :)
    Eklenen patilerin hepsi birbirinden tatli... Nazar degmesin hic birine bu guzelliklerin :)

    YanıtlaSil
  4. Çook tatlılar değil mi? Balım'a da maaaşallah!

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.