17 Ekim 2011 Pazartesi

Biraz Gülmece Biraz İroni

Vardır ya öyle tipler; kazık kadar olan çocuğuna hala bebekmiş gibi davranan...

Eleştirmek kolay da bazen kendimiz de yaparız. Yok, ben öyle değilim. Öyle her daim yanımda olsun da  istemem. Kendi hayatını yaşamalı doya doya..

Değilim ama özlüyorum işte, her ayrı kalan anne gibi..Sevdiği yemekleri yapmıyorum, o gelince yaparım diye.. Sağlığını ihmal ettiğini düşünüyorum sık sık, içim acıyor..Örneğin bir diş sorunu vardı, ne yaptı acaba. Sorunca geçiştiriyor.

Bu gece oğluşumu gördüm rüyamda. Dün gece de görmüştüm. Biraz sıkıntılı gibiydi.

Acaba iş güç peşinde koşarken çok yorulup  strese mi yenik düşüyor  diye kurmaya başladım. İki haftadır görmüyorum. Gerçi sesini duyorum her gün  ama, kokusunu özledim. Rüyalarıma geldiği ondandır...

10 yorum:

  1. Selam Begonvilli Ev, sanırım ben kaçırmışım. Oğlunuz nerede acaba?

    YanıtlaSil
  2. Tabiatın en güzel, en ağır ama en heyecanlı görevi; annelik :))

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Hayal Kahvem, Oğlum aramızda bir saatlik mesafe olan komşu ilçede. Şimdi bunca sızlanma bunun için mi demeyin, aşırı iş yoğunluğundan sık görüşemiyoruz.

    Teşekkürler Güven..Evet annelik böyle işte. Büyüyp yuvadan uçsalar da duygular değişmiyor.

    YanıtlaSil
  4. ahhh annelik ahhh ne kadar zor bir sorumluluk.hiç büyümüyorlarki gözümüzde..
    Anneciğim kaç yaşında kadın olduğum halde karanlığa kalma,karşıdan karşıya dikkatli geç derdi..

    YanıtlaSil
  5. :)Benimki de Hülya Hanım. Aynı söylemler, aynı uyarılar..

    Annemle olan komik diyaloglarımızı da yazacağım bir gün.

    YanıtlaSil
  6. Annelik hiç bitmiyor...İki oğlum var bilirsiniz bloğumdan, şimdiden alıştırmaya çalışıyorum kendimi, onlar bizim değil sonuçta, bir gün gidecekler kendi yaşamlarını kurmaya. Ben de üniversiteyi ailemden uzakta okudum ve sonrasında eve dönmedim, kendi yaşamımı ailemden uzakta kurmayı tercih ettim. Şimdi dönüp baktığımda iyi ki yapmışım diyorum, ayaklarım yere sağlam basıyor, ev sorumluluğunun ne demek olduğunu evlenmeden önce de biliyordum çoktan:)

    YanıtlaSil
  7. Eee, o zaman benim annem-babam ağlamaktan-sızlanmaktan mahvolmalılar Begonvil'cim :)
    Keşke anne-babama 1 saatlik mesafede olsam da, yoğunluktan göremesem onları :)
    Bir de aklıma gelmişken sevgili Begonvil'cim, profil yazını ''bu evde beş yürek atar'' şeklinde düzeltirsen sevinirim, collette'yi fasulyeden saymayalım lütfen :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Biter mi Semi'cim.. Annelik işte. Ömür boyu sürecek.

    Ah sorma Ella'cım, zaten utana sıkıla yazdım. Senin ailen gibi evladından çok uzakta olanları düşündüm ama insan yaşadığını biliyor daha çok. Özledim işte ne yapayım..Hemen değiştiriyorum profil yazımı. Uyardığın iyi oldu:)))

    YanıtlaSil
  9. Tez zamanda bir araya gelirsiniz inşallah.
    Karikatür harikaymış:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Evet:) ben de çok sevdim karikatürü.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.