23 Ekim 2011 Pazar

Elişi seven ve üreten arkadaşların dikkatine!



Sadece elişi paylaşımlarımın olduğu diğer bloğum, Crochet at Begonvilliev 'de  yaptığınız elişlerini ve kendi blog sayfalarınızı tanıtmak  istiyorsanız, sayfamdaki inlinkz aracılığı ile  paylaşım yapabilirsiniz. Bunun için Add your link butununa tıklayın, gerekli yönlendirme yapılacaktır.

İlk olarak '' tığ işleri '' konulu bir koleksiyon oluşturmak istedim. Bunun için tığ işlerinizin resimlerini bekliyorum. Resminize tıklanınca  sizin sayfanız açılacak.

13 yorum:

  1. Çok güzel bir uygulama olacak. Ne güzel düşünmüşsünüz. Mutlaka deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. belli bir sınırı var mı bilmiyorum ama ben yollamaya başladım:) eğer çok yollarsam siz silersiniz:)

    YanıtlaSil
  3. Benim sayfamdaki tığ işlerim bölümüne bir göz atın isterseniz, yayınlamak isteyecekleriniz olabilir.

    YanıtlaSil
  4. Eveeet:)) Geldi sevgili okuyan, şu an yayımlandı işlerinizin resimleri. Daha ben de çok acemiyim. İngilizcem de mükemmel olmadığından ancak bu kadar çözebildim. Sınırlama yok diye işaretledim ama artık bilemiyorum. Deneme yanılma yöntemi ile öğreneceğiz.

    Sevgili Elif elişlerinizi mutlaka güzeldir. Siz kendiniz ekleyeceksiniz. Önce eklemek istediğiniz resmin bulunduğu sayfayı açın. O sayfanın adresini yani linkini, benim sayfamdaki''Add your link'' butonuna tıklayınca açılan yere kopyala-yapıştır yapın. Diğer bilgileri de yazıp nex stepi tıklayın ve resminizi görünce seçin yani işaretleyin, bu kadar..

    YanıtlaSil
  5. Tamam şimdi yoğunluk var herhalde açılmıyor, ilk fırsatta denerim.

    YanıtlaSil
  6. Evet, sizinki de geldi Elif. Çok beğendim, iyi ki bu paylaşım sayfasını oluşturmuşum.

    YanıtlaSil
  7. Harikasınız arkadaşlar, daha ilk uygulamamızda çok güzel çalışmalar sergilediniz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. bende gönderdim şimdilik resim görünmüyor umarım düzelir. Çok güzel bir uygulama olmuş. çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Resminiz görünüyor margazit. Şalınız çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  10. bende uğraşıyorum ama resim görünmedi bende sildim bir daha denerim bir ara

    YanıtlaSil
  11. Canan Hanım, resim bir süre sonra görünüyor. Silmeyin.

    YanıtlaSil
  12. evet sonradan fark ettim yapabildim bu güzel uygulama için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.