17 Mayıs 2011 Salı

Erdek'in Kanatsız Meleği, Hayvan Hakları Savunucusu Seval Akışık Hasta


Rahatsızlığı nedeniyle hastanede tedavi gören, ancak 10 gün önce evine dönen Sayın Seval Akışık'a, sevgili  kızı  Özlem  Hanım'a, sevgilerimizi  ve  sağlık  dileklerimizi  gönderiyoruz.
En iyi dileklerimiz onlar için… Bölgede bulunan kendilerini tanıyan tanımayan tüm hayvan hakları savunucularının ve dostlarının dikkatine …Bu  değerli  insan, dostlarının ilgisi  ve  sevgisi  ile mutlu  oluyor.  SEVAL AKIŞIK  ONU TANIYAN TANIMAYAN DOSTLARIN  SESİNİ DUYMAK İSTİYOR  .  TEL….   0539-7634635
Gündüz 11-14 arası arandığında ilaç etkisi dışında olduğundan Seval Hanım ile konuşabilmek daha olası …bilgilerinize.
EVİNE GİDİP GÖRMEK İSTEYENLER İÇİN ADRES:
yalı mah.
öğretmen gönül aksoy sok
ahmet lap apt.
13/2
Erdek

Bu   bilgiyi Sayın  Timur Ugan'ın blog  sayfasından  aldım.
http://timurugan.wordpress.com/2010/12/10/erdek-canlarinin-koruyucusu-seval-akisik-hastalanarak-bandirma-dev-hstsine-yatirildi/

Kendisine  teşekkür  ediyorum.

Sevgili  Seval  Hanım, sizi  çok  seviyoruz. Dualarımız sizinle. Acil şifalar  diliyorum.

6 yorum:

  1. sevgili begonvilli ev.öyle güzel moda kompozisyonları yapıyorsunki,hayran kaldım...renkler , objeler hepsi birbirleri ile uyumlu..iznin olursa birkaç tanesiini kopyalayıp bazı ahşap çalışmalarımfda kullanmak istiyorum..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili DOST,

    Söz verdiğim gibi söyledim anneme iyi dileklerinizi...bugün çok keyifliyiz:)))kuaförde idik:)))kaş,bıyık,manikür...pek güzel oldu meleğim....ve bir mucize daha oldu bugün....katı yemek yedi:)))öyle mutluyum ki...

    YanıtlaSil
  3. acil şifalar canım güzel haberlerini alıp mutlu olmak dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Gölgecik, çok sevindim.Bağlantımızı hiç kesmeyelim. Seval Hanım'ın başaracağına inanıyorum. Sevgiler selamlar Antalya'dan.

    YanıtlaSil
  5. Şimdi ki durumumuz...sevgilerimizle...

    http://golgecik.blogspot.com/2011/06/rab-bilir-ama.html

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.