7 Mayıs 2011 Cumartesi

Anneler Günü

Annelik   anlatılabilir  mi?

Annelik duyguların  en gerçeği, en durusu, en temizi ve en sadece senin için olanıdır. Öyle bir duygudur ki senin acını bile senden çok yaşayıp hisseder, bu konuda başka biri daha yoktur. Her şeyiyle fedakarca sahiplenir, korur korumaya çalışır seni. Senin için yaptığı  her şeyi bu duyguyla yapar. 

Bana  bu  duyguları  yaşattığı  için  Tanrı'ya  minnettarım.

Seni her şeyden  çok seviyorum  canım  oğlum.

Tüm  annelerin Anneler  günü  kutlu  olsun!

10 yorum:

  1. nice seneler kutlayın nş. sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. ALLAH AYIRMASIN NİNEM.ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil
  3. Canım Begonvil'im.
    Günün kutlu olsun :)
    Oğlunla asla ayrı düşmeyeceğiniz upuzun ve sağlıklı bir ömür dilerim sana, canım arkadaşım.
    Kocaman sarıldım, bir sürü öptüm varsay seni bugün :)

    YanıtlaSil
  4. Anneler günün kutlu olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Anneler gününüz kutlu olsun.Oğlunuz,eşiniz sevdiklerinizle sağlıklı,mutlu,huzurlu nice harika yıllar geçirmenizi diliyorum.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ediyor, yürekten sevgilerimi gönderiyorum her birinize.

    YanıtlaSil
  7. Anneler gününüzü kutlarım. Allah ayırmasın sizi. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  8. Canım seninde anneler günü kutlu olsun hep sevdiklerinle birlikte kutlarsın inşallah. Güzel bir hafta diliyorum esenkal.

    YanıtlaSil
  9. Anneciğim;
    Ben de seni çok ama çok seviyorum :) Fakat o fotoğraftan sonra rejim yaptım, spora gittim 20 kilo verdim.. Dahası bi sürü masrafa girdim büroyu değiştirdim :) Keşke daha güncel ve yakışıklı bi fotoğraf koysaymışsın :)
    Arkadaşların "oğlu da amma dombiliymiş" diye düşünecekler :)
    Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
  10. Evet, haklısın şimdi manken gibisin ama nasıl görünürsen görün sen benim biricik yakışıklı oğlumsun:)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.