28 Mart 2011 Pazartesi

Tamamen Duygusal

Söylemler ve eylemler  birbirini  tutmayınca  aklınıza kötü  kötü  şeyler  getirmeyin. Sakın ha,  fesatlık  etmeyin.  Libya  operasyonunun nedenleri tamamen  duygusal.
Başbakan Erdoğan  mart  başındaki Almanya ziyaretinde  söylemişti:
''Nato'nun Libya'da ne işi var? Böyle  bir şey  düşünülemez, konuşulamaz.''
Popülist söylemler devam etti.   Tv' de  bam  bam  bağırıyordu:
Libya'nın zenginlikleri Libyalılarındır.  Hiç  kimse farklı hesaplar yapmasın.''
Sonra  bir  bakıyoruz ki; koalisyon güçleri  ile tam  uyumlu bir çizgide,  insani yardım operasyonu  kılıfı ile olaya dahil  olunuyor.
Zaten  bilmez  miyiz;
petrol  ve  çıkar  amaçlı  bir  operasyon  değil  bu. Tamamen  insani.  Amerika  olsun, Fransa  ve  İtalya olsun,  hiç  öyle  çıkar  amaçlı şeyler  yaparlar mı? Tamamen  duygusal  nedenlerle  operasyon  yapılıyor,  sakın  aklınıza  başka  şey  getirmeyin.
..........
Peki,  İktidar  Partisi'nin yanı sıra Meclis'te grubu  bulunan  muhalefet  partilerinin , mehmetçiğin  Libya'ya gönderilmesini öngören tezkereye  ''evet''  demelerine  ne  demeli?
Bence,  ancak  batı  ile  işbirliği  yapılırsa  iktidar  olunabileceğine  inanmalarının  kanıtı  bu  evetler.

Sonuç  olarak  gündüz vakti elinde fenerle  gerçeği  arayan  Diyojen  gibi  oy  verecek parti  arar  hale  geldim.

5 yorum:

  1. canım biz bağırsakta boş çağırsakta boş hepsi aynı kafa emir büyük yerden deyip CAnım TÜRKİYEMi bu hale getirdiler:((

    YanıtlaSil
  2. Hepsi doğru ve size sonuna kadar katılıyorum ama ben asıl 12 Haziran'dan endişeliyim :( Geldiler ve gönderemedik !

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. AGZINA SAGLIK DIYORUM ILK DEFA DUNYA GERCEGINI DOLAYLI YOLLA YAZAN BIRISI OLDUGUN ICIN TEBRIKLER

    YanıtlaSil
  5. ORGU CANTAMA CEVAP
    BIZ NE ZAMAN BAGIRDIK NE ZAMAN CAGIRDIK ARKADASIM
    SESIMIZ SOLUGUMUZ CIKMADI CIKARMAK ISTEYENLERI DE OZELLIKLE ICERI TIKTILAR SIZI DE BOYLE YAPARIZ DIYE BIZIM GIBI TEPKISIZ HALKA BENCE BU HUKUMET BILE COK DIYOR SEVGILERIMI YOLLUYORUM

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.