17 Mart 2011 Perşembe

Kim Demiş Onlar Öremez Diye


O, Kanada'da  yaşayan  çok  popüler  bir  genç adam. Adı, Michael Sellick. Film yıldızı yada  bir  sanatçı  değil.  Bir sporcu da  değil.  O  bir  tığ  işi  öğretmeni.  Evet,  severek  yaptığı  bu  iş  ona  ülke  sınırlarını  taşan bir  popülerlik  kazandırdı.  Facebook'ta  ve Youtube'da  paylaşımları  ile milyonlarca  kişiye ulaşıyor.  Bu  insanlara  ilham  veriyor  ve  öğretiyor..Ben  de bu  yıl  ördüğüm  tığ  işi  battaniyelerden ikisinin  örülüşünü onun  videolarından öğrendim.
İşte videolarından biri:


Not: Sadece  kumanda Paneline  girebiliyorum.Bu  yazıyı  ekliyorum  ama  sayfayı  görüntüleme  şansım  yok.  Nasıl  göründüğünü bilmiyorum. Ayrıca  değerli  yorumlarınızı alıyor,  okuyor  ama  sizlere  yanıt  yazamıyorum. Sizlerin  bloglarını  da görüntüleyemiyorum. Sırf  buradan  kopmamak  adına  yazı  eklemeye devam  edeceğim.

1 yorum:

  1. Harika çok güzel anlattı. Yapası geliyor insanın. Yalnız dikkatini çekerim bu adam solak. Solakları ayrı yetenek kategorisine koymak lazım. Bu sa(ğ)lak adamların yapabileceği bir iş değil.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.