28 Ağustos 2010 Cumartesi

Kitapkolik.Net, Kitap Ödüllü Yarışma

Dost  bloglardan Kitapkolik Net, kitap ödüllü  bir  yarışma düzenlemiş.'' Begonvilli Ev'de  tanıtır  mısınız?''  diye  yazınca,  ''elbette!''  dedim. Tanıtmaz  olur  muyum. Söz  konusu  kitaplar  olunca  çok  önemserim. Okuma  tembeli  bir  toplumuz  ne  yazık  ki. Yine  de çevremde ve  blog  dünyasında  tanıdığım  pek  çok  insan  önemsiyor  kitapları . Okuma  alışkanlığını  ciddi  anlamda  yaşamının  bir  parçası  yapmış  insanları  tanıdıkça mutlu  oluyorum. Özellikle  çocuklarımızın  kitap  okuma  alışkanlığı  edinmeleri  çok  önemli. Okuyan  toplumun gelişen  toplum  olduğunu unutmamalıyız.





5 yorum:

  1. Çok güzel bir yarışma. Kitap okumayı teşvik eden her etkinliği destekliyorum. Az önce kitabımı bitirdim :) Sıradakini okumak için sabırsızlanıyorum. Kitap okumayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kitapsız yapamayanlardanım. Yarışmaya katılmayı düşündüğüm için değil ama kitapla ilgili bir blogla tanışmak için bağlantıyı tıkladığımda ulaşamadım. Belki benim bağlantımda bir sorun olabilir ama gene de verilen bağlantıyı kontrol edebilir misiniz, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler Sarkaç. Kontrol ettim ve bağlantıda sorun oluştuğunu gördüm. Şimdi yeniden tıklayabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Begonvilli Ev. Şimdi ulaştım.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.