3 Haziran 2010 Perşembe

Yaşamdan / Begonvilli Ev Halleri

Geçen haftanın başından beri müthiş bir tempo var Begonvilli Ev'de. Konuk ağırladık, şehir turları yaptık, plaj sezonunu açtık, sokaktaki dostlarımız için koşuşturduk, sergiye gittik ve sinema izledik, yeni kitaplar aldık ..

Çerezlikler el yapımı, Kütahya Seramik'ten.


Lilyum yetiştirmeye ilk kez geçen yıl başlamıştım. Harika turuncu lilyumlarım olmuştu. Bu yıl da aynı soğanlardan yeni lilyumlar elde ettim. Dünden beri tomurcuklar açılmaya başladı. Çok güzeller, öyle değil mi?

Brownimiz nefis oldu.

Browni tarifini Oktay Usta’dan aldım. Tarif Burada!


Parkta feci durumda bulduğumuz yaralı anne kedi iyileşiyor.Yavruları da iyi durumdalar. Teşekkürler Sevgili Mevce!

On gündür kayıp olan Maviş'i Kalekapısı'nda buldum. Bir deri bir kemik kalmış, kulağına da küpe takılmıştı. Belediye ekipleri alıp götürmüşler demek ki. Oysa kısırlık ameliyatı yapılmış, boynunda tasması olan bakımlı bir hayvandı. Yaşadığı yerden alınıp götürülmesi ve günlerce aç kalacağı yabancı bir ortama bırakılması çok üzücü. Ya bulamasaydım?
Bunlar da bizim şımarıkların son fotoğrafları.



Zaman Tünelinde Şehr-i İstanbul'un Seyir Defteri, Doğma büyüme İstanbullu bir Gayrimüslim'in kaleminden anlatılan bir İstanbul belgeseli. Önce onu okumaya başladım.Levon Panos Dabağyan İstanbul'un yakın tarihini anlatıyor.

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir ortamdasınız çiçekler,hayvanlar ve Antalya daha ne olsun ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Lilyumlar çok güzel renklerine hayran oldum inşallah seneyede devam yetiştirsiniz çok hoş browni nefis ama kediler çok şeker ....
    Maviş çok hüzünlü bakıyor :(
    sizin şımarıklarda çok sevimli ne kadar güzel resimler.
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.