16 Nisan 2010 Cuma

Yeni Setlerim

Bu setleri üyesi olduğum Polyvore com'da yüzlerce ünlü markanın ürünlerinden seçerek hazırlıyorum. Giyim konusunda dünyanın trendlerini izleme, farklı ülkelerin her yaştan insanları ile bu konularda görüş alışverişde bulunma ve onları tanıma, İngilizcemi ilerletme, giyim zevkimi geliştirme, yeni ürünleri tanıma açısından yararlı olduğunu düşünüyor ve zevk alıyorum. Alışverişlerimde de yol gösterici oluyor.



beni polyvore da bulun


Begonvilli Ev
Begonvilli Ev, Begonvilli Ev tarafından Manolo Blahnik shoes ile yaratıldı

4 yorum:

  1. En sevdigim renkler...Herkese yakışacagını duşunuyorum.Paylaşımınız için teşekkürler.Aida

    YanıtlaSil
  2. çok iyi yapıyosun bizide modadan haberdar ediyosun....

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler cnm,güzel olmuşlar.Bende aynı siteye üyeyim(afralale)çok zevkli geçiyor, insan kendini kaptırdımı zamanın nasıl geçtigini anlamıyor,sevgiler.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.