11 Temmuz 2009 Cumartesi

Nefis Bir Antalya Gecesi Daha / Opera Gecelerine Devam



Yer yine aynı, Antalya Konyaaltı Caddesi'ndeki Mithat Selection Mağazası'nın önünde yine o hoş heyecan, keman tınıları ile başlıyor her cumartesi akşamı olduğu gibi..

Mithat Selection’un 11 yıldır aralıksız sürdürdüğü Opera Konserleri, Haziran, Temmuz ve Ağustos ayları boyunca, her hafta cumartesi günü 21.00 – 22.00 saatleri arasında, Antalyalıları opera ile buluşturan nefis gecelere imza atıyor.
Halka açık olarak gerçekleştirilen konserler, opera sanatını popülerleştirmeyi ve opera alanında eğitim gören genç öğrencilere destek olmayı amaçlıyor. Bu gece de; Esra Aslantürk(Soprano),Toygarhan Atuner(Bariton) bizlere çok güzel şarkılar dinlettiler.
Piyanoda Gülnare Hüseyinova, kemanda İlker Ay ve çelloda İlkay Ay harikulade müzikleri ile unutulmaz bir opera gecesi daha yaşattılar. Özellikle ikinci bölümde dinlediğimiz Torna Sorrento ve Historie D'un Amor beni çok etkileyen şarkılardı. Bir de finalde sürpriz olarak eşimin çok sevdiği My Way seslendirilince göz yaşlarımı tutamadım..Sanatçıların düet olarak farklı ama muhteşem bir yorumla söyledikleri bu şarkı ile, bu opera gecesi anılarımızda çok özel bir gece olarak yerini aldı.

4 yorum:

  1. Dinlemeyi çok isterdim....
    Mutlu hafta sonları canım

    YanıtlaSil
  2. bu pazarda ben izleyeyim ..böyle güzel haberleri duyurmaya devam et ..ben kemerdeyim ve hafta sonları antalyaya geliyoruz ama akşam geri döndüğümüz için hiç haberim olmadı..

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin canım. Çok sevindim buralarda olmana. Umarım çok güzel zamanlar geçirirsiniz. Bu konserler cumartesi akşamları oluyor. Mutlaka bekleriz. Keşke seni tanıyabilsem.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili güzel dinleyici..ne kadar güzel cümleler yazmışsınız bizim için.. çok teşekkür edeim..Benim için de Mithat Mağazasının gecelerinde söylemek çok özel..Çok teşekkür ederim..sevgiler.. saygılar..Esra

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.