16 Mart 2009 Pazartesi

Yaşamdan / Park Gezintimize Devam




Havayı güzel görünce, Minik'le bu sabah da parkta aldık soluğu. Ne de olsa bu nefis ilkbahar günlerinin değerini bilip tadını çıkarmak lazım. Çok güzel bir ilkbahar sabahı daha yaşadık. Yine fotoğraflar çektik.(Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyük görüntüler elde edebilirsiniz)

Minik yine düştü yollara.


Bir cafenin önünde durmuş, bana bakıyor ve '' hadi gelsene'' diyor.

Denizin ve gökyüzünün rengi muhteşemdi ama bu görüntüyü alırken güneş ters yönde kaldığından ancak bu netlikte çekebildim.

Seyir teraslarından körfez manzarası

Falezlerin denizle buluştuğu yerlerden biri.

Yine güneşin konumu nedeni ile yeterince net çekemediğim bir fotoğraf. Pek net olmasa da deniz manzarası ile yemek yiyebileceğiniz yerleri görebilmeniz için ekledim.


Parktaki muz ağaçları ve muzlar.
China Garden(Çin Lokantası) ın girişi.

Bu da hemen karşısındaki Meksika lokantası'nın girişi.

Meksika Lokantası'nın kaktüs bahçesi.


Neredeyse öğlen olmuş. Parkta zamanın nasıl heçtiğini anlamadık. Kulağımızda kuş cıvıltıları, ciğerlerimizde mis gibi temiz hava ile ev döndük. Sizlere de doğa ile iç içe keyifli yürüyüşler diliyoruz.


2 yorum:

  1. Merhabalar
    emekliliğimizde eşimle en büyük hayalimizi
    siz gerçekleştirmişsiniz ne mutlu darısı hayırlısıyla başımıza.
    Bloğunuz tam bana göre izlemeye alıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok şanslısınız orada olmakla...resimler için teşekkürler...sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.