4 Mart 2009 Çarşamba

Ürettiklerimden / Patchwork Yatak Örtüsü




Bir kaç yıl önce patchwork kursuna gitmiştim. Hem tekniğini öğrenme merakı hem de bir kaç dekoratif örtü yapma isteği ile başlamıştım. Öyle sevdim ki kumaşlarla desen oluşturmayı ve renklerle oynamayı; o gün bu gündür zaman buldukça bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Artık çok büyük işler yapmasam da, küçük örtüler, minderler yastıklar yapıyorum ara sıra.

Burada gördüğünüz yatak örtüsü, yaptığım ilk çalışmalardan biriydi(resmin üzerine tıklayarak daha büyük görüntü elde edebilirsiniz) ve şu an bende değil. Onu İstanbulda yaşayan sevgili arkadaşım Prof. Dr. Hatice Pek'e hediye etmiştim. Fotoğrafları karıştırırken bu resmi gördüm. Özellikle saklamışım; çünkü konu mankenim sevgili kurs öğretmenim ve aynı zamanda canım arkadaşım Gülay Sümer. Gülaycığıma, bana bu güzel işlerin tekniğini öğrettiği için çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsın sevgili Gülay.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.