1 Mart 2009 Pazar

Ürettiklerimden / Mutfağım İçin










Bu hafta sonunu dikişle uğraşarak geçirdim. Evde patchwork kursuna gittiğim günlerden kalma kumaşlarım ve biraz da elyafım vardı. Hem onları değerlendirmek, hem de mutfağıma biraz renk katmak için bu cicileri diktim. (Mutfak önlüğü, çaydanlık kılıfı, tutacak ve fırın eldiveni.)Önce aplike için basit desenler seçtim. Gazete kağıdından kalıplar çıkarıp kumaşa uyguladım. Aplikeleri makinede zig zag yaparak tamamladıktan sonra dikiş işine geçtim. Fazla uğraştırmadı. Fena da olmadılar. Tamamlamak üzere olduğum pembe ebruli paspasıma da çok uydular. Umarım beğenirsiniz.
İsmet

4 yorum:

  1. harika şeyler yapmışsın.güle güle kullan.emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok güzelolmuşlar çok şirin ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  4. Çok iç açıcı olmuşlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.