16 Mart 2009 Pazartesi

Kediciğe Yuva (Alıntı)

Aşağıdaski duyuru alıntıdır:




Herkese Merhaba,

Geçen hafta inanılmaz bir olay yaşadık. 4,5 yıldır ekte resimleri bulunan kediciğe bakan aile, bebek bir kopek alıp, bu kediyi taşıma çantasina koyup, veteriner kliniğine biraktılar. "Biz artik kopek aldık, kediyle birlikte olmaz" dediler ve gittiler. ''Uğraşin, deneyin, alışın, vazgeçmeyin
'' dedim, dinlemediler. 4,5 senedir yaşadığı evinden pat diye atıldı kedicik. Şimdi kafeste, sorumluluk sahibi yeni sahibini bekliyor. Tum aşıları bebekliğinden beri yapılmiş, hiçbir sağlık problemi yok.
Bu mailin dolaşmasına yardımcı olur musunuz lütfen? Umarım bu kediciğe bir yuva bulabiliriz.

Iletisim :
Onur Karadag :
onur.s_karadag@hotmail.com
veya
Sema Ozpekmezci : sozpekmezci@gmail.com

PetArkadaş

Bu duyuruyu, bir arkadaşımın blog sayfasında okudum. O da, üyesi olduğumuz Pet Arkadaş adlı siteden almış. Okuyunca çok üzüldüm. Sizlerle paylaşmak istedim. Belki siz ya da tanıdığınız bir hayvansever bu kediciğe yuvasını açar.

1 yorum:

  1. canım yaa ne de tatlıymış.keşke ben alsam onu ama pek imkanım yokmalesef:(( inşallah güzel bir yuvası olur

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.