27 Mart 2009 Cuma

Alıntı / Minik Rus Finosu Yuva Arıyor



Alıntıdır.
''Onunla 3 gün önce tanıştık. Ben işe gelip giderken görüyordum ve bana deliymişim gibi bakan gözlere inat seviyordum. O da beni her gördüğünde, hemen yere yatıp göbüşünü açıyor, sevmemi istiyordu. Bu sabah yine işe giderken yemeğini bıraktım, akşam hava kötü olmaya başlamıştı, yağmur çiseliyordu.Her halinden belli ki sokaklara ait değildi. İnsan oğlunun kötülüklerinden o da nasibini alsın istemedim. Orada arabalarıyla tezgah açan satıcılar yanıma geldi, ''sevme, hastalık bulaşır'' dediler. Minübüse alsalar eve götürüceğimi söyledim. Oradakiler sağolsunlar benim bu lafıma çok sevindiler. ''Kurtar bunu sokaktan'' diyerek bu güzel kızla beni eve kadar kendi arabalarıyla bıraktılar. Eve girer girmez banyoya girdik. Tertemiz yıkandı, kurutuldu ve sesini bile çıkartmadı ben bunları yaparken. Şimdi yanımda uyuyor. Benim evde hem kedim hem köpeğim olduğundan sahiplendirmem gerek. Biliyorum ki bu güzel kıza kucak açacak çok insan vardır yada öyle olmasını umut ediyorum. Yaşını tam olarak bilemiyorum, tahminimce 3 yaşında.....18 yaşından küçüklere sahiplendirilmeyecektir.''
İlknur

http://www.petarkadas.com/forumlar/%C3%BCcretsiz_k%C3%B6pek_verenler__arayanlar/minik-popillon-yuva-ar%C4%B1yorrr-istpendik


Yukarıdaki duyuruyu, üyesi olduğum Pet Arkadaş adlı sitede okudum. Blog okurlarımdan İlgilenen hayvanseverler olabilir diye sayfamda yer veriyorum. Duyuruyu yazan İlknur'u tanıyorum. Koşulları uygun olsa bakacağından eminim. Umarım bu güzel köpekciğin sıcak bir yuvası olur.