1 Şubat 2009 Pazar

Bunlar da Benim Can Dostlarım / Canım Oğluşum Minik ve Tatlı Kızım Jane




Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com


Onlar bizim evin neşe kaynağı iki yaramaz. Minik sekiz yıldır bizimle.Geldiği zaman minicikti ve kapkara gözleri cin gibi bakıyordu. Hiperaktif minik tüy yumağını öyle sevdik ki, ona hep oğluşumuz dedik. Bir bebek gibi hastalıkları oldu.Gün geldi başucunda sabahladık ve iğnesini, ameliyatını olurken göz yaşı döktük.Gün geldi onun hareketlerine kahkahalarla güldük. Onun mutluluğu, sevinci bize moral verdi.

Jane'i ise bir kaç ay önce hasta ve aç olarak apartman kapısında buldum. Sözde tedavisini yaptırıp sahiplendirecektim ama zahmetli bir tedavi sürecinden sonra biz ona alıştık, o da bize..Minik'le de anlaştıklarını görünce kimselere vermeye kıyamadık. İyi ki ailemize katılmış, onu çok seviyoruz. Böyle sevgi dostlar başına. Onlar bizim canlarımız. İyi ki varsınız canım oğluşumuz ve tatlı kızımız.
İsmet








3 yorum:

  1. Avustralya'dan merhaba;
    Tanri misafiri Jane'nin tedavisini yaptirmaniz sonra da alisip birakmamaniz ne kadar iyi kalpli insanlar oldugunuzu gosteriyor. Ben bir hayvansever ve iki kedi annesi olarak :) size cok cok cok tesekkur ediyorum Jane adina.Ne kadar mutlu oldugu ve sansinin farkinda oldugu gozlerinden okunuyor, ayrica cok guzel bir kiz, uzun omurlu olsun, hep saglikli olsun. Sizin gibi insanlar bu dunya uzerinden luften hic eksik olmasin!

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum. Keşke adınızı belirtseydiniz. Çok uzaklardan duygularınızı yazmanız beni çok sevindirdi. Adınızı bilmesem de hayvanseverlerle tanışmak çok güzel. Antalya'dan sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
  3. merhaba begonvilli ev,doğrusu bloguna girince çıkmak istemiyor insan..minik zaten şeker onu biliyordum..ama jane benim favorim(son zamanlarda gördüğüm dişi kedilerin belki de en güzeli)bayıldım..ben de mahalleli ile kavga ede ede köpeciklere bakmaya çalışıyorum...Şu kışı atlatabilsinler kendilerini kurtarsınlar istiyorum..bir bakıyorum ertesi gün,alıp başka yerlere götürmüşler..ne yapacağımı bilmiyorum artık..inatla beslemeye,inatla mahalleliye bir şeyler anlatmaya devam edeceğim tabiii..her zaman ki gibi..sevgiler(bam bam'a da)

    YanıtlaSil

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.