5 Aralık 2008 Cuma

Sokak Hayvanları / Bir Can Daha Zor Durumda





Onu parkta, Minik'i dolaştırırken buldum. Gözleri berbat durumdaydı. Kıpkırmızı ve akıntılıydı. Açtı da. Başını okşayıp severek benimle yürümeye ikna ettim. Ürkek ürkek beni takip edip veterinere kadar geldi bizimle. Önce karnını doyurup sonra da muayene etmelerini söyledim. Ancak veterinerimiz ''doyurmadan muayene edelim, belki operasyon gerekir'' dedi. Tahmin ettiği gibi gözlerinin hemen ameliyat edilmesi gerekiyordu. Bayıltılmışken kısırlaştırılmasını da istedim. Operasyon gerçekleşti. Şu an veterinerde kalıyor.Ameliyatını ve ilaçlarını ben karşıladım. Veteriner de sağ olsun indirim yaptı ama bu güzel oğlanın yardıma ihtiyacı var. Lütfen duyarsız kalmayalım. Biliyorsunuz benim için böyle durumlar hiç eksik olmaz ve hepsine yetişemiyorum. Bayram öncesi mama ve ilaç yardımı yapmak isteyen olursa çok sevinirim. İlgilenenler için veterinerimizin tel numarasını veriyorum. Arayıp bilgi alabilir ve yardımlarınızı ulaştırabilirsiniz. Şimdiden teşekkür ediyorum
tel : Çağman Veteriner(0242) 243 32 08
İsmet Şahin
MİNİK’İN SAYFASINA ULAŞMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.