17 Ekim 2008 Cuma

Severek dinlediklerimden / Ta Mavra Matia Su






Bu gün sizlerle paylaşmak istediğim ; komşudan bir ezgi var; sözü ve müziği Yunanlı Agelouas ve Merobizani'ye ait olan Yunan şarkısı. Nilüfer'in Sensiz Olmaz albümünde yer alan ''Taa Uzak Yollardan'' adlı şarkının da orjinali; Ta Mavra Matia Su. Ziynet Sali de Yunanca ve Türkçe şarkıları söylediği Amman Kuzum adlı albümünde söylüyor; güzel de söylüyor.
Ta uzak yollardan
Koştum geldim senin kollarına
İçimde yanan hasretinle ben
Baktım durdum senin yollarına
Sensizlik bir ölüm sanki
Haykırsam göklere
Şimdi yanımda
Beni benden çok seven
Dünyalar benim olsa
Yinede istemem
Yanlız sensin benim yüzümü güldüren
Bir rüzgardı esen
Ayrılıklarla bizi kahreden
Gözlerimde tüten bir aşktın sen
Yıllar yılı bitip tükenmeyen
Çok özledim seni ben
Haykırsam göklere
Artık yanımda
Beni benden çok seven
Dünyalar benim olsa
Yinede istemem
Yanlız sensin benim yüzümü güldüren
Şıkır şıkır Greek ezgileri, güzelim Akdeniz enstrümanları ile yürekleri titretiyor. Hem hüzün hem de ışıldayan bir yaşam var bu şarkıda. Eee, ne de olsa bir Akdenizli. Yunanlı sanatçılardan da bizden seslerden de dinlemekten zevk aldığım bu şarkı ile birlikte keyif almaya ne dersiniz? Keyifli dinlemeler..

     Get this widget |     Track details  |         eSnips Social DNA   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.