9 Ekim 2008 Perşembe

Severek Dinlediklerimden / Goodbye My Love, Goodbye


Bu gün yine yıllar öncesine gideceğiz; buyurun nostalji yapmaya;

Demis Roussous’un nefis sesi ile sevdirdiği unutulmaz slowlardan biri. Akdeniz enstürmanları ile bütünleşen harika romantik müziği ve dokunaklı sözleri ile bu şarkıya aşık olmamak olası mı? Koca Demis’in yorumladığı koca şarkılardan biri .. Sizleri yıllar öncesine götürecek ve eminim ki, (Eğer kırklı, ellili yaşlarda iseniz) hala yüreğiniz bir genç kız yada delikanlı yüreği ile çarpacak bu şarkıyı dinlerken. Özellikle şarkının başındaki Akdeniz ezgileri ile olan girişi ve romantizmin doruklarına tırmanan nakarat kısmı ile büyüleyici bir şarkı. Bizde de ''Gözünde Yaşlarla'' adı ile Türkçe sözlerle, rahmetli Tanju Okan tarafından seslendirilmiştir.Orijinal sözlerin çevirisi ise şöyle;
Üzgün yaşlı bir şarkı söylemesi için rüzgârı duy
O, benim bugün seni bırakıyor olduğumu bilir
Lütfen ağlama, benim kalbim kırılacak
Benim, benim yoluma ilerlediğim zaman
Hoşça kal benim sevgim, hoşça kal
Hoşça kal ve görüşmek üzere
Sadece ve sadece sen, beni hatırlayacak olsan
Ben de asla, uzakta olmayacağım
Hoşça kal benim sevgim, hoşça kal
Ben her zaman, doğru olacağım
Bundan dolayı senin rüyalarında beni tut
Ben, sana dönünceye kadar
Yıldızları yukarda gör
Onlar, parlayacak, ben, her nerede aylak aylak dolaşsam da
Ben, her yalnız geceye dua edeceğim
Onların yakında, evde bana rehberlik edecek olduğu
Hoşça kal benim sevgim, hoşça kal
Hoşça kal ve görüşmek üzere
Sadece ve sadece sen, beni hatırlayacak olsan
Ben de asla, uzakta olmayacağım
Hoşça kal benim sevgim, hoşça kal
Ben her zaman, doğru olacağım
Bundan dolayı senin rüyalarında beni tut
Ben, sana dönünceye kadar
Keyifli dinlemeler.
İsmet Şahin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğeni ve görüşleriniz benim için çok değerli. Yürekten teşekkürler.